Értékes ajándékok a JÓFEJ-eknek
A tavaly megújult JÓFEJ-kampány (JÓzan, FElelős Járművezető kampány) interneten szerveződő web 2.0-ás JÓFEJ-közösségének bővülését segítik a tavaly nyár óta havi rendszerességgel kisorsolt ajándékok is, köztük egy MacBook, ami 2010. január 31-ét követően talál majd gazdára.Ugyancsak az akció széles körben való terjesztését segíti, hogy a kampány mellé a szervezők két promóciót is szerveztek. Ezek célja, hogy külön jutalmazzák a JÓFEJ-eket. A havonta kisorsolásra kerülő érdekes ajándékok mellett tavaly nyáron fesztiváljegyeket kaphattak a regisztrálók, november 1-től pedig egy újabb exkluzív ajándéktárggyal bővült a sor: a 2010. január 31-ig regisztráló és aktív, azaz pontokkal rendelkező felhasználók közül egyvalaki egy MacBook boldog tulajdonosa lehet! A kampányt a Magyar Sörgyártók Szövetségének megbízásából a TAMARA HAGEN Cons. szervezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >