Érték és Minőség Nagydíjas a Trade magazin
Átadták az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat kitüntetéseit a Magyar Gazdaság Ünnepén, az Országház felsőházi termében, szeptember 11-én. Összesen 46 pályázó 51 pályázata érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy kitüntetést, köztük a Trade magazin is.
Az ünnepségen beszédet mondott és a kitüntetéseket átadta: Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke, Potápi Árpád János nemzetpolitikáért felelős államtitkár, Farkas Sándor, az Agrárminisztérium miniszter-helyettesi feladatokat is ellátó államtitkára. Köszöntötte a megjelenteket Kelemen Hunor, a Romániai Magyar Demokrata Szövetség elnöke.
Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj Pályázati Titkárság ügyvezető igazgatója elmondta: „Úgy gondolom, hogy egy kicsiny ország gazdasági versenyképessége csak jó minőségű termékekkel valósítható meg. A kiváló minőség elismerésének talán a leglátványosabb eleme a tanúsító védjegy. Egy ilyen egyértelmű, jól látható jelzés pozitív útmutatást ad a fogyasztónak vásárlásaihoz, ugyanakkor a díjazottat is magasabbra emeli a gazdasági élet szereplői között.”
A Trade magazin immár 12 éve látja el szakmai információval az FMCG piac döntéshozóit. A piac egyetlen auditált szaklapjaként hónapról hónapra igyekszik eleget tenni Olvasói és Partnerei elvárásainak.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, és munkánk elismerése, hogy átvehettük az Országházban az Érték és Minőség Nagydíjat, továbbá a Tudományos Újságírók Klubja Különdíját is.” – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >