Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre fókuszált az ALDI 2024-ben. Az áruházlánc országszerte új üzletekkel került közelebb a fogyasztókhoz, folyamatos árcsökkentések mellett több kuponakcióval is segítette a magyar családokat, miközben kompromisszummentes minőségű, többségében magyar terméket kínált.
„A magyar piac iránti elkötelezettségünket bizonyítja, hogy 10 új üzletet nyitottunk országszerte, így újabb több százezer fogyasztó számára tettük elérhetővé kedvező ár-érték arányú kínálatunkat és szolgáltatásainkat” – mondja Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója (Fotó: ALDI/Stiller Ákos)
Bővülő kínálat, csökkenő árak és kuponakciók a még több spórolásért
Az év során három alkalommal hirdettünk kuponakciókat, amelyek értékhatártól függően akár további 15%-os kedvezményt biztosítottak a teljes bevásárlásra, így jelentős megtakarítást tettek lehetővé a vevők számára, több százezer embernek segítve spórolni a hétköznapokban és az ünnepi időszakokban egyaránt.
Minden üzletünkben háromszintes polcrendszert alakítottunk ki a zöldség-gyümölcs részlegen, ami nemcsak praktikusabbá teszi a vásárlást, hanem közel 40%-kal nagyobb felületet biztosít a termékeknek. Ennek köszönhetően tavaly közel 50 új árucikkel bővült zöldség-gyümölcs választékunk.
„Pékárukínálatunk is gazdagabb lett, ezért is tölt el büszkeséggel, hogy már másodszor érdemeltük ki Az Év Friss Pékáru Kereskedője címet, miközben a tejtermékkínálatunkon végrehajtott fejlesztésekért és a magyar tejtermékek exportjáért Az Év Tejtermék Kereskedője díjat kaptuk meg 2024-ben” – tette hozzá Bernhard Haider.
Rekordszámú foglalás az ALDI Utazásnál
Nem csupán az áruházakban, de az egyéb szolgáltatások terén is rekordokat értünk el. Az ALDI Utazás kiemelkedően sikeres évet zárt. A tavaly januári foglalások száma a pandémia előtti időszakhoz képest megduplázódott, és az emelkedő trend az év egészére jellemző volt, miközben utazási szolgáltatásunk átlagos áremelkedése jóval az infláció alatt maradt.
Informatikai szolgáltatások: 200 új munkahely
Informatikai tagvállalatunk, az ALDI International IT Services Kft. továbbra is dinamikusan fejlődik, tavaly harmadával növelte létszámát, és országszerte 200 új munkahelyet teremtett. Szükségünk is van a kiválóan képzett pályakezdő és tapasztalt szakemberekre, hiszen IT-szolgáltatásaink száma is jelentősen bővült.
Napelem minden harmadik ALDI-nál
Folytatjuk a napelemek telepítését is, a meglévő 18 napenergia-rendszerünk mellé országosan további 46 áruházunknál alakítunk ki naperőműveket. „Tavaly duplájára nőtt e-kamion- flottánk is. Zöld intézkedéseinkkel jelentősen hozzájárulunk környezeti lábnyomunk csökkentéséhez” – értékelte Bernhard Haider.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >