Erősödtek a gyártói márkák
A légfrissítő kiskereskedelmi forgalma 4 és 5 milliárd forint között mozgott a legutóbbi két január–augusztusi időszak során. Bolti eladásuk összességében idén az első nyolc hónap alatt érték szempontjából 5 százalékkal emelkedett a tavalyi hasonló periódushoz viszonyítva. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Ezzel egy időben a kategória legnagyobb szegmensét alkotó spray típusú termékek értékbeli piacrésze 34-ről 35 százalékra növekedett.
Ami a bolttípusok súlyát illeti, majdnem mindegyik csatorna pozíciója stabil. Míg a szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401–2500 négyzetméteres üzletek értékben mért piaci részesedése 1 százalékponttal 17 százalékra csökkent, a drogériák pozíciója szintén 1 százalékponttal 27 százalékra erősödött. A többi csatorna részesedése változatlan.
Légfrissítőnél a gyártói márkák piaci pozíciója javult. Értékben 84 százalék jutott rájuk a teljes forgalomból az idei első nyolc hónap során; két százalékponttal több, mint tavaly.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felmondani csak az öregek szoktak, a Z generáció csak simán nem megy be többet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >