Erősödik az amerikai fogyasztók bizalma
Januárhoz képest februárban erősödött a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban.
A Michigan egyetem pénteken azt közölte, hogy a havonta számított fogyasztói hangulatindexe februárban 99,7 pont lett, magasabb a januári 95,7 pontnál.
A februári hóközi fogyasztói hangulatindex még magasabb, 99,9 pont volt.
Az aktuális kondíciók megítélése javult, az ezt tükröző mutató a januári 110,5 pontról 114,9 pontra emelkedett, és ugyancsak nőtt a várakozásokat jelző index, amely 86,3 pontról 90 pontra erősödött februárban.
A Michigan egyetem hangulatindexe a Conference Board index mellett a legfontosabb mérőszám a fogyasztás alakulásának becsléséhez. A személyi fogyasztás az amerikai GDP mintegy 70 százalékát adja. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Digitális mérföldkő az amerikai Ahold Delhaize életében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Trump vámcsökkentései átrendezhetik a globális élelmiszerpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülhetnek fel a magyar cégek az új kereskedelmi világrendre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2026: Ki hozza a csákányt és a lapátot a mesterséges intelligenciához?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így változik az egyéni vállalkozók élete január 1-től: 20 millió forintra emelkedik az alanyi adómentes keret, átalakul a SZOCHO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
