Erősödik az amerikai fogyasztók bizalma
Januárhoz képest februárban erősödött a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban.
A Michigan egyetem pénteken azt közölte, hogy a havonta számított fogyasztói hangulatindexe februárban 99,7 pont lett, magasabb a januári 95,7 pontnál.
A februári hóközi fogyasztói hangulatindex még magasabb, 99,9 pont volt.
Az aktuális kondíciók megítélése javult, az ezt tükröző mutató a januári 110,5 pontról 114,9 pontra emelkedett, és ugyancsak nőtt a várakozásokat jelző index, amely 86,3 pontról 90 pontra erősödött februárban.
A Michigan egyetem hangulatindexe a Conference Board index mellett a legfontosabb mérőszám a fogyasztás alakulásának becsléséhez. A személyi fogyasztás az amerikai GDP mintegy 70 százalékát adja. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen romlott az amerikai fogyasztói hangulat novemberben a Michigani Egyetem felmérése alapján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába nő az átlagfizetés, a megtakarítás a leggazdagabbak kiváltsága lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az amerikai piacfüggőség komoly versenyhátrányt jelenthet az exportban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ringlispílen a csomagolási piac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekord összeget ruház be a Coca-Cola HBC Észak-Írországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megbízható címkéket keresnek a német vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

