Erősödik az amerikai fogyasztók bizalma
Januárhoz képest februárban erősödött a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban.
A Michigan egyetem pénteken azt közölte, hogy a havonta számított fogyasztói hangulatindexe februárban 99,7 pont lett, magasabb a januári 95,7 pontnál.
A februári hóközi fogyasztói hangulatindex még magasabb, 99,9 pont volt.
Az aktuális kondíciók megítélése javult, az ezt tükröző mutató a januári 110,5 pontról 114,9 pontra emelkedett, és ugyancsak nőtt a várakozásokat jelző index, amely 86,3 pontról 90 pontra erősödött februárban.
A Michigan egyetem hangulatindexe a Conference Board index mellett a legfontosabb mérőszám a fogyasztás alakulásának becsléséhez. A személyi fogyasztás az amerikai GDP mintegy 70 százalékát adja. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Budapest nem tudja megtartani a prémium utazót – Interjú Holczinger Zoltánnal a magyar légiközlekedés és turizmus kihívásairól
A nemzeti légitársaság hiánya, a fapados dominancia és a luxusturizmus…
Tovább olvasom >