Erősödik az amerikai fogyasztók bizalma
Januárhoz képest februárban erősödött a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban.
A Michigan egyetem pénteken azt közölte, hogy a havonta számított fogyasztói hangulatindexe februárban 99,7 pont lett, magasabb a januári 95,7 pontnál.
A februári hóközi fogyasztói hangulatindex még magasabb, 99,9 pont volt.
Az aktuális kondíciók megítélése javult, az ezt tükröző mutató a januári 110,5 pontról 114,9 pontra emelkedett, és ugyancsak nőtt a várakozásokat jelző index, amely 86,3 pontról 90 pontra erősödött februárban.
A Michigan egyetem hangulatindexe a Conference Board index mellett a legfontosabb mérőszám a fogyasztás alakulásának becsléséhez. A személyi fogyasztás az amerikai GDP mintegy 70 százalékát adja. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Steril legyekkel védekezik Amerika a húsfaló parazita ellen – újra leállt a mexikói állatexport
Újra felfüggesztette a mexikói élőállat-importot az Egyesült Államok, miután ismét…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >