Erősödik az amerikai fogyasztók bizalma
Januárhoz képest februárban erősödött a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban.
A Michigan egyetem pénteken azt közölte, hogy a havonta számított fogyasztói hangulatindexe februárban 99,7 pont lett, magasabb a januári 95,7 pontnál.
A februári hóközi fogyasztói hangulatindex még magasabb, 99,9 pont volt.
Az aktuális kondíciók megítélése javult, az ezt tükröző mutató a januári 110,5 pontról 114,9 pontra emelkedett, és ugyancsak nőtt a várakozásokat jelző index, amely 86,3 pontról 90 pontra erősödött februárban.
A Michigan egyetem hangulatindexe a Conference Board index mellett a legfontosabb mérőszám a fogyasztás alakulásának becsléséhez. A személyi fogyasztás az amerikai GDP mintegy 70 százalékát adja. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A várt javulás helyett romlott a fogyasztói hangulat Németországban
A várt javulás helyett csaknem egyéves mélypontra esett vissza a…
Tovább olvasom >Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak…
Tovább olvasom >A kiskereskedelemben mínusz 7,8 pontra csökkent a hangulatindex mínusz 5,7 pontról az euróövezetben
Októberben a vártnál kevésbé, de így is egy éve a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >