Erősíti márkáit a Heineken

Dátum: 2007. 11. 28. 08:00

Benedek László, a Heineken kereskedelmi igazgatója azt ajánlotta a résztvevőknek, hogy a söripar példáját csak feltételek mellett kövessék.Az ágazat idei bevetélnövekedésében leginkább az egyutas termékekre kivetett 25 szá­za­lé­kos pluszadó érzékelhető. Bár a Heineken piaci helyzete a 2003-at megelőző viszonyokhoz képest is folya­matosan javul, az elmúlt három évben termékeiket egyre bővülő adóterhek mellett is csak azonos áron tudták értékesíteni. Ennek oka, hogy 2003–2004 során 1,5 millió liter márkás sör tűnt el a magyar piacról, helyettük olcsó importsörök jelentek meg, és a hazai gyártók hatalmas árversenybe kezdtek. A Heineken válaszul erős brandépítésbe fogott a Soproni és a Heineken vonalán. A hazai márka hosszú távú szponzorációs szerződést kötött a magyar vízilabda-válogatottal, és számos nyereményjátékkal is népszerűsítették. A Heineken felfrissítésének első lépéseként megújították a csomagolást, majd ezt követően négy helyett hatosra cserélték a multipackot. Jó választásnak bizonyult a Bajnokok Ligájához kapcsolódó kommunikáció is, a márka növelte presztízsét.