Erősen kezdi az évet az áruházláncokban a Magyar Termék
Öt áruházlánccal is speciális marketingakciókat indít az első negyedévben a Magyar Termék Nonprofit Kft. Ezek között az elmúlt években sikeresnek bizonyult aktivitások mellett újak is lesznek – tájékoztatott Benedek Eszter ügyvezető, aki szerint folyamatosan fejlődik és szélesedik a Magyar Termék védjegyes árucikkek promóciója az üzletláncokban, ami azt mutatja, hogy a kereskedők számára is hasznot hoznak ezek az akciók.
Az újdonságok között említette, hogy az Auchan februárban és októberben a hazai termékek népszerűsítésére wobblerkampányt indít az áruházaiban. A wobblerekkel a védjegyes termékekre hívják fel a figyelmet az eladótérben.
Ezenfelül az Auchan hálózatában tailor made promóció is indul február végétől, amelyhez külön regisztrációs microsite és akciós újságban való megjelenés, majd ismétlő online megjelenés is kapcsolódik. Az üzlettérben gondolavég-kihelyezések hívják fel a vásárló figyelmét a promócióra. Az egy hónapig tartó nyereményjátékban 13 védjegyes cég mintegy 200 terméke vesz részt. A fogyasztók már egy termék megvásárlásával is indulhatnak a napi és heti nyereményekért, de a fődíjért is mindössze három termék kódját kell feltölteni.
Az akciók sora a CBA hálózatban folytatódik a március közepétől induló tailor made promócióval, amelyet a CBA reklámokkal támogat az akciós újságjaiban. Márciusban a Spar kiadványaiban is duplaoldalas megjelenést kapnak a Magyar Termék védjegyes áruk. A Coop-hálózat tagjai közül februárban a Mecsek Füszértnél, márciusban pedig a Hétforrás és Alföld Pro Coop régiókban kapnak imázsmegjelenést a Magyar Termék védjegyes áruk. Ugyancsak márciusban az Aldi is felhívja vásárlói figyelmét a védjegyes saját márkás termékeire extra újságos megjelenéssel. //
Kapcsolódó cikkeink
Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Bérfejlesztést hirdetett az Auchan
Az Auchan az áruházaiban fizikai munkakört betöltő munkatársainak bérén átlagosan…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Mindent az EUDR-ről – tematikus oldal indult a Nébih weboldalán az erdőirtásmentes termékek felügyeletéről
Az erdőirtásmentes termékek forgalmazására (EUDR) vonatkozó uniós szabályok 2025. év…
Tovább olvasom >Ügyészség: valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a…
Tovább olvasom >