Erősen kezdi az évet az áruházláncokban a Magyar Termék
Öt áruházlánccal is speciális marketingakciókat indít az első negyedévben a Magyar Termék Nonprofit Kft. Ezek között az elmúlt években sikeresnek bizonyult aktivitások mellett újak is lesznek – tájékoztatott Benedek Eszter ügyvezető, aki szerint folyamatosan fejlődik és szélesedik a Magyar Termék védjegyes árucikkek promóciója az üzletláncokban, ami azt mutatja, hogy a kereskedők számára is hasznot hoznak ezek az akciók.
Az újdonságok között említette, hogy az Auchan februárban és októberben a hazai termékek népszerűsítésére wobblerkampányt indít az áruházaiban. A wobblerekkel a védjegyes termékekre hívják fel a figyelmet az eladótérben.
Ezenfelül az Auchan hálózatában tailor made promóció is indul február végétől, amelyhez külön regisztrációs microsite és akciós újságban való megjelenés, majd ismétlő online megjelenés is kapcsolódik. Az üzlettérben gondolavég-kihelyezések hívják fel a vásárló figyelmét a promócióra. Az egy hónapig tartó nyereményjátékban 13 védjegyes cég mintegy 200 terméke vesz részt. A fogyasztók már egy termék megvásárlásával is indulhatnak a napi és heti nyereményekért, de a fődíjért is mindössze három termék kódját kell feltölteni.
Az akciók sora a CBA hálózatban folytatódik a március közepétől induló tailor made promócióval, amelyet a CBA reklámokkal támogat az akciós újságjaiban. Márciusban a Spar kiadványaiban is duplaoldalas megjelenést kapnak a Magyar Termék védjegyes áruk. A Coop-hálózat tagjai közül februárban a Mecsek Füszértnél, márciusban pedig a Hétforrás és Alföld Pro Coop régiókban kapnak imázsmegjelenést a Magyar Termék védjegyes áruk. Ugyancsak márciusban az Aldi is felhívja vásárlói figyelmét a védjegyes saját márkás termékeire extra újságos megjelenéssel. //
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: határérték feletti PAH-tartalom miatt morzsolt tárkonyt hívott vissza az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 30 tonna adomány gyűlt össze a Magyar Vöröskereszt és az Auchan adománygyűjtési akciójában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ár kevés, promó és re(in)nováció viszi fel a gépet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: hitelmoratóriummal segíti a kormány a gazdákat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: egyre több középkorú él saját lakásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
