Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és húskészítménnyel készül az idei grillszezonra. A termékek népszerűségét mutatja, hogy a 2024-es szezonban a termékkategóriából közel 6 milliárd forint értékben értékesített a diszkontlánc. Idén pedig olyan különlegességek is megtalálhatóak lesznek a polcokon, melyek kizárólag a Lidl-ben érhetőek el a magyar piacon.
A Lidl Magyarország ezúttal is kiemelt figyelmet fordít a grillszezonra, melynek köszönhetően rendkívül gazdag kínálattal találkozhatnak a vásárlók az üzletekben: több mint 60 különféle grilltermék lesz elérhető, a választékban pedig a marinádozott húsok – csirke, sertés, marha – mellett húskészítmények, kolbászok, hamburgerhúsok, grill hot-dogok és roládok, valamint a tenger gyümölcsei, például fokhagymás és chilis garnélák is megjelennek.
Népszerű a grillezés
A grillezés iránti fogyasztói érdeklődést jól mutatják a vállalat 2024-es adatai: az április végétől szeptember elejéig tartó grillszezonban az áruházlánc közel 6 milliárd forint értékben értékesített grilltermékeket Magyarországon.
„A grillezés az egyik legnépszerűbb nyári program, és a vásárlók keresik a jó minőségű, kedvező árú termékeket. A Lidl a szabadtéri sütögetések időszakára kiemelt választékkal készül, igyekszünk minden szükséges hozzávalót magas minőségben és elérhető áron biztosítani, legyen szó a klasszikus kedvencekről vagy éppen a különleges, csak nálunk kapható újdonságokról. A vásárlók az idei grillszezonban is mindent megtalálhatnak nálunk, ami egy felejthetetlen grillélményhez szükséges”
– mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Jönnek az újdonságok
A kínálatban egyaránt szerepelnek friss húsok és húskészítmények is, illetve olyan különleges ízvilágot képviselő újdonságok is megjelennek, mint a jalapenos, mézes-chillis, valamint a tacos és koriander-lime-os változatok. A Lidl emellett számos vadonatúj termékkel bővíti a kínálatát, ilyen a Faluvégi vízibivaly grillkolbász, valamint a Kométa prémium grillkolbászainak a bajor, a Salsiccia al Vino és a borsos-fokhagymás változatai, ezeket kizárólag a Lidl üzleteiben lehet megvásárolni. Szintén újdonságként debütálnak a chilli cheese ízesítésű grillroládok és grilltáskák, és bővül a grill hot-dog kínálat is új ízekkel, így már natúr, sajtos, chilis és medvahagymás ízesítésben is megtalálható a polcokon. Emellett szintén újdonságként érkezik a Pikok Pure márkacsalád egyik új tagja, a bajor grillkolbász is, ami kizárólag természetes összetevőkből áll, nem tartalmaz semmiféle ízfokozót, adalékanyagot.
A vásárlók mindent megtalálnak a Lidl-ben, ami egy jó grillpartihoz szükséges lehet: így a friss húsok, friss zöldségek és a különféle fűszernövények mellett, a grillsütőtől a faszénen át egészen az apró kiegészítőkig.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >