Erősek a gyártói márkák
🎧 Hallgasd a cikket:
A tusfürdő kiskereskedelmének évi 13 milliárd forintot meghaladó forgalma 2 százalékkal esett vissza 2010. május–2011. áprilisban, az előző évhez képest. Ugyanakkor mennyiséget tekintve a duplájával, 4 százalékkal csökkent a boltok eladása, a 10 millió liter felett mozgó piacon. Többek között ezt tárta fel a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >