Erősek a gyártói márkák
A tusfürdő kiskereskedelmének évi 13 milliárd forintot meghaladó forgalma 2 százalékkal esett vissza 2010. május–2011. áprilisban, az előző évhez képest. Ugyanakkor mennyiséget tekintve a duplájával, 4 százalékkal csökkent a boltok eladása, a 10 millió liter felett mozgó piacon. Többek között ezt tárta fel a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >