Erősek a gyártói márkák
A tusfürdő kiskereskedelmének évi 13 milliárd forintot meghaladó forgalma 2 százalékkal esett vissza 2010. május–2011. áprilisban, az előző évhez képest. Ugyanakkor mennyiséget tekintve a duplájával, 4 százalékkal csökkent a boltok eladása, a 10 millió liter felett mozgó piacon. Többek között ezt tárta fel a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >