Erősebb, büszkébb és színesebb – Megújul a Cinzano Vermouth
2019 a megújulás éve: július végétől új, prémium külsővel jelennek meg a boltok polcain a 260 éves szakértelemre visszatekintő Cinzano vermutok. Míg alkoholtartalmuk enyhén nő, ízük és karakterük nem változik, csomagolásuk alapján viszont – a kupakoknak és a színkódoknak köszönhetően – könnyebben felismerhetők lesznek.
A Cinzano Vermouth megújulásával a tradíció és a márkában rejlő megbízható minőség előtt tiszteleg: a több mint 260 éves múltra az új üvegek alján büszkén domborodó, 3D hatású alapítási évszám – 1757 – hívja fel a figyelmet. A világhírű torinói vermut receptúrája és karaktere alapvetően megmarad, csupán az ízélmény lesz még erőteljesebb. Az italok alkoholtartalma ugyanis a korábbi 14,4 százalékról a Cinzano Vermouth Bianco és Rosso esetében 15 százalékra, az Extra Dry esetében pedig 18 százalékra emelkedik.
Ahogy a recept, úgy az üveg is hű marad a történelmi designhoz, ám a kupakok és a kartondobozok a színükkel is jelezni fogják, melyik Cinzano ízváltozatot rejtik: a Bianco a kék, a Rosso a vörös, az Extra Dry pedig a zöld színéről lesz felismerhető. Az üvegeken elhelyezett nagyobb logó segít az otthoni fogyasztási alkalmakra is kiváló italok gyors felismerhetőségében, míg a hátoldalán található címke a korábbiaknál bővebb tájékoztatást nyújt a történeti háttérről, az egyes termékekről és fogyasztásuk módjáról.
A vermutok napjainkban – növekvő tendenciájuknak megfelelően – világszerte megújulnak és reneszánszukat élik, amit jól mutat, hogy az elmúlt négy évben 26 százalékkal emelkedtek az eladásaik*. A Cinzano Vermouth most az értékteremtés, a minőség és a siker eddigi receptjét megtartva, a fiatal felnőttek fogyasztási szokásaira tekintettel frissíti fel kínálatát.
A megújult, prémium kategóriás vermutok várhatóan július végétől lesznek elérhetők a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity Outlook 2025: Új utakon a részvények
Így 2025 felé közeledve kijelenthetjük, hogy a makro- és monetáris…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Felkészülten keresik a legjobb akciókat a vásárlók – EY karácsonyi felmérés
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat…
Tovább olvasom >