Erős verseny alakul az ukrán üditőital piacon
Az Orangina Group megvásárolta az ukrán Rosinka üditőital céget, a vételárat nem hozták nyilvánosságra.
A tavaly 30 millió eurós bevételt realizáló Rosinkának két
üzeme van, Kijevben és a Krím-félszigeten. Évente 143 millió liter üditőitalt
gyártanak, márkáik kedveltek a kijevi régióban. Az Orangina azt tervezi, hogy
Ukrajna szerte népszerűsíteni fogja az italokat.
A franciérdekeltséggel is bíró cég erős versenyre számíthat,
mert a Pepsi éppen a múlt hónapban vásárolt meg egy hatalmas üditőipari
konszernt Dél-Ukrajnában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >