Erős verseny alakul az ukrán üditőital piacon
Az Orangina Group megvásárolta az ukrán Rosinka üditőital céget, a vételárat nem hozták nyilvánosságra.
A tavaly 30 millió eurós bevételt realizáló Rosinkának két
üzeme van, Kijevben és a Krím-félszigeten. Évente 143 millió liter üditőitalt
gyártanak, márkáik kedveltek a kijevi régióban. Az Orangina azt tervezi, hogy
Ukrajna szerte népszerűsíteni fogja az italokat.
A franciérdekeltséggel is bíró cég erős versenyre számíthat,
mert a Pepsi éppen a múlt hónapban vásárolt meg egy hatalmas üditőipari
konszernt Dél-Ukrajnában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
K&H: a szolgáltató szektor lendülete némileg ellensúlyozza az ipar akadozását
“A GKI frissen publikált konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi…
Tovább olvasom >Hogyan táplálkozzunk kánikulában? – a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének tanácsai
A nyár a lazítás, a nyaralás, a szabadtéri programok időszaka…
Tovább olvasom >ESET: pszichológiai manipulációval csalják csapdába a kiberbűnözők a felhasználókat adatszerzés céljából
Pszichológiai manipulációval (social engineering) csalják csapdába a kiberbűnözők a felhasználókat…
Tovább olvasom >