Erős verseny alakul az ukrán üditőital piacon
Az Orangina Group megvásárolta az ukrán Rosinka üditőital céget, a vételárat nem hozták nyilvánosságra.
A tavaly 30 millió eurós bevételt realizáló Rosinkának két
üzeme van, Kijevben és a Krím-félszigeten. Évente 143 millió liter üditőitalt
gyártanak, márkáik kedveltek a kijevi régióban. Az Orangina azt tervezi, hogy
Ukrajna szerte népszerűsíteni fogja az italokat.
A franciérdekeltséggel is bíró cég erős versenyre számíthat,
mert a Pepsi éppen a múlt hónapban vásárolt meg egy hatalmas üditőipari
konszernt Dél-Ukrajnában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >