Erős verseny alakul az ukrán üditőital piacon
Az Orangina Group megvásárolta az ukrán Rosinka üditőital céget, a vételárat nem hozták nyilvánosságra.
A tavaly 30 millió eurós bevételt realizáló Rosinkának két
üzeme van, Kijevben és a Krím-félszigeten. Évente 143 millió liter üditőitalt
gyártanak, márkáik kedveltek a kijevi régióban. Az Orangina azt tervezi, hogy
Ukrajna szerte népszerűsíteni fogja az italokat.
A franciérdekeltséggel is bíró cég erős versenyre számíthat,
mert a Pepsi éppen a múlt hónapban vásárolt meg egy hatalmas üditőipari
konszernt Dél-Ukrajnában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >