Erős verseny alakul az ukrán üditőital piacon
Az Orangina Group megvásárolta az ukrán Rosinka üditőital céget, a vételárat nem hozták nyilvánosságra.
A tavaly 30 millió eurós bevételt realizáló Rosinkának két
üzeme van, Kijevben és a Krím-félszigeten. Évente 143 millió liter üditőitalt
gyártanak, márkáik kedveltek a kijevi régióban. Az Orangina azt tervezi, hogy
Ukrajna szerte népszerűsíteni fogja az italokat.
A franciérdekeltséggel is bíró cég erős versenyre számíthat,
mert a Pepsi éppen a múlt hónapban vásárolt meg egy hatalmas üditőipari
konszernt Dél-Ukrajnában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >