Erős Pistás sertésmájas a Nádudvari és az Univer első közös terméke
Történetük során most először dolgozott együtt a Nádudvari Élelmiszer Kft. és az Univer Product Zrt., amely révén egy új terméket dobtak piacra. A Nádudvari Erős Pistás májas a közelmúltban került az üzletek polcaira. Az újdonságnak egészen kiváló a fogadtatása, így a két társaság további együttműködési lehetőségen is dolgozik.
Az év elejétől a fogyasztók számára is elérhető a Nádudvari Erős Pistás májas, amely két meghatározó hazai élelmiszeripari vállalat, az Univer Product Zrt. és a Nádudvari Élelmiszer Kft. együttműködésének eredménye. Közel egy éves közös munka előzte meg a termék piacra kerülését. Az újdonság lényegében az összes nagy kereskedelmi láncnál már elérhető, vagy a tavasz folyamán bekerül a kínálatba.
„Ez volt az első együttműködésünk és termékünk az Univerrel, ám a kifejezetten pozitív visszajelzések és a gyors sikerek alapján szinte biztosan nem az utolsó. Vállalatunk folyamatosan törekszik a tradicionális magyar receptúrák és alapanyagok használatára, a hagyományos magyar gasztronómiai értékek megőrzésére. A minőség, az egészségtudatos táplálkozás biztosítása mellett azonban az is kiemelt szempont, hogy keressük az újdonságok lehetőségét. Ennek a hozzáállásunknak lett az eredménye az Erős Pistás sertésmájas is, ami az idei év egyik nagy újdonsága a Nádudvaritól”
– hangsúlyozta Nagy Ádám, a vállalat ügyvezetője.
„Az Erős Pista a termékpalettánk olyan hungarikuma, amely nagyon jól passzol a sertésmájas egyedi, sokak által kedvelt ízvilágához. A Nádudvari májasok és az Erős Pista a maga kategóriájában nagyon népszerű és kedvelt, sokak a napi étkezésük alapjaiként tekintenek rájuk. A sertésmájas 3% Erős Pistát tartalmaz, így egy kellemesen csípős terméket kaptunk. Az elmúlt években bőven volt már példa arra, hogy az Erős Pista egészen váratlan párosítások részese lehetett, s egy alap ízvilágot csípőssé és egyedivé varázsoltunk. Ezekkel is arra törekszünk, hogy mindig újdonságokkal lepjük meg vásárlóinkat.”
– emelte ki Bazsó Rita, az Univer Product Zrt. marketing igazgatója.
Az új terméket elsősorban olyan, a hagyományos magyar ízvilágot kedvelőknek ajánlják, akik nyitottak a pikáns ízvariációkra. A korábbi Nádudvari májasokhoz hasonlóan az Erős Pistás változat is laktóz- és gluténmentes.
Kapcsolódó cikkeink
Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >A joghurtválasztásnál is szempont a környezetvédelem
Az élelmiszerek kiválasztása és megvásárlása során a fogyasztók számára az…
Tovább olvasom >Idén még csípősebb a McDonald’s és az Erős Pista kollab
A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >