Erős Pistás sertésmájas a Nádudvari és az Univer első közös terméke
Történetük során most először dolgozott együtt a Nádudvari Élelmiszer Kft. és az Univer Product Zrt., amely révén egy új terméket dobtak piacra. A Nádudvari Erős Pistás májas a közelmúltban került az üzletek polcaira. Az újdonságnak egészen kiváló a fogadtatása, így a két társaság további együttműködési lehetőségen is dolgozik.
Az év elejétől a fogyasztók számára is elérhető a Nádudvari Erős Pistás májas, amely két meghatározó hazai élelmiszeripari vállalat, az Univer Product Zrt. és a Nádudvari Élelmiszer Kft. együttműködésének eredménye. Közel egy éves közös munka előzte meg a termék piacra kerülését. Az újdonság lényegében az összes nagy kereskedelmi láncnál már elérhető, vagy a tavasz folyamán bekerül a kínálatba.
„Ez volt az első együttműködésünk és termékünk az Univerrel, ám a kifejezetten pozitív visszajelzések és a gyors sikerek alapján szinte biztosan nem az utolsó. Vállalatunk folyamatosan törekszik a tradicionális magyar receptúrák és alapanyagok használatára, a hagyományos magyar gasztronómiai értékek megőrzésére. A minőség, az egészségtudatos táplálkozás biztosítása mellett azonban az is kiemelt szempont, hogy keressük az újdonságok lehetőségét. Ennek a hozzáállásunknak lett az eredménye az Erős Pistás sertésmájas is, ami az idei év egyik nagy újdonsága a Nádudvaritól”
– hangsúlyozta Nagy Ádám, a vállalat ügyvezetője.
„Az Erős Pista a termékpalettánk olyan hungarikuma, amely nagyon jól passzol a sertésmájas egyedi, sokak által kedvelt ízvilágához. A Nádudvari májasok és az Erős Pista a maga kategóriájában nagyon népszerű és kedvelt, sokak a napi étkezésük alapjaiként tekintenek rájuk. A sertésmájas 3% Erős Pistát tartalmaz, így egy kellemesen csípős terméket kaptunk. Az elmúlt években bőven volt már példa arra, hogy az Erős Pista egészen váratlan párosítások részese lehetett, s egy alap ízvilágot csípőssé és egyedivé varázsoltunk. Ezekkel is arra törekszünk, hogy mindig újdonságokkal lepjük meg vásárlóinkat.”
– emelte ki Bazsó Rita, az Univer Product Zrt. marketing igazgatója.
Az új terméket elsősorban olyan, a hagyományos magyar ízvilágot kedvelőknek ajánlják, akik nyitottak a pikáns ízvariációkra. A korábbi Nádudvari májasokhoz hasonlóan az Erős Pistás változat is laktóz- és gluténmentes.
Kapcsolódó cikkeink
Hagyomány és innováció: így marad versenyben a Nádudvari az élelmiszerpiacon
A mai élelmiszerpiacon nem elég pusztán jó minőséget kínálni –…
Tovább olvasom >Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >