Erős évre készül idén a Douwe Egberts anyavállalata
Megtérülni látszik a Douwe Egbertset tulajdonló JDE Peet’s kávékonszern új stratégiája. A kávéipari vállalat tavaly a várakozásoknak megfelelően 16,4%-os bevételnövekedést produkált.
„Nagyon elégedett vagyok a két évvel ezelőtt bevezetett, módosított stratégiánk óta elért eredményekkel” – mondta Fabien Simon, a JDE Peet’s vezérigazgatója tegnap Amszterdamban a befektetőknek és elemzőknek. Valóban úgy tűnik, hogy a kávéholding jobban teljesített, mint azt az elemzők várták.
A JDE Peet’s előzetes éves eredményeiben 16,4%-os bevételnövekedésről számolt be. A szerves árbevétel-növekedés 11,3%, a bruttó nyereség pedig 3,3%-kal emelkedett, még ha a kiigazítást követően az EBIT 5,9%-kal csökkent is a magasabb értékesítési és általános igazgatási költségek miatt. A vállalat februárban teszi közzé végleges eredményeit.
Simon vezérigazgató különösen annak örül, hogy a növekedés felgyorsult az Egyesült Államokban és a feltörekvő piacokon, miközben a Pickwick tea- és Senseo kávégyártó ma már online és az egyadagos termékek körében is megerősödött. „A kihívásokkal teli makrogazdasági környezet ellenére tartjuk magunkat vállalásunkhoz, miszerint erősebb, termelékenyebb és befogadóbb üzletet építünk” – mondta a vezérigazgató.
Közép- és hosszú távon a JDE Peet’s ezért céljain nem változtat. Emellett a cégcsoport állítólag „sereghajtóból vezetővé” vált a fenntarthatóság terén. A L’Or kávémárka például idén először teljesen komposztálható kávékapszulákat vezet be.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >