Érkezik a Lidl karácsonyi slágerterméke
A Lidl-nél évek óta a karácsonyi játékok egyik legnépszerűbb és legkeresettebb terméke a fa játékkonyha, ami a vásárlók nagy örömére november 16-tól idén is a boltok polcaira kerül majd. Ráadásul a vállalat ezesetben is az árcsökkentés mellett döntött és tavalyi árnál olcsóbban lehet majd hozzájutni. A diszkontlánc karácsonyi játékkatalógusban számos egyéb népszerű fajáték, babák, kisautók és vonatok is helyet kaptak szintén kiváló árakon.

A szezon slágerterméke évek óta
Az november 16-án induló akcióból természetesen nem maradhatott ki a szezon egyik slágerterméke, a fa játékkonyha, amit mindig óriási érdeklődés övez. Az áruházlánc idén ráadásul a tavalyinál is olcsóbban, 29.999 Ft helyett 24.444 forintért kínálja a terméket, hogy ezáltal is enyhítse a családok terheit és minél több maradjon a családi kasszában. Szintén olcsóbban, 23 százalékos akcióval kerül a polcokra a másik favorit, a fa babaház, de őrületes Lidl áron kínálja a vállalat a játék sminkasztalszettet és a kis barkácsolóknak a fa játékmunkapadot. Nagyon keresettek a játék konyhai eszközök és ételek, melyek ezúttal is szuper árat kaptak. Mindezek mellett az elmaradhatatlan babák és játékfigurák, a különféle játékautók és játékvonatok mellett hangszerek és gyermek hangszerkészletek, szerszámok, takarítóeszközök és plüssök is elérhetőek lesznek, melyek nem csak magas minőségűek, hanem az áruk is kiváló.
A Lidl a karácsonyhoz közeledve minden évben számos terméket kínál vásárlóinak, hogy varázslatossá tegye a várakozást és a készülődést, valamint az ünnep alatt finom ételek és italok kerülhessenek az asztalra. Természetesen a gyermekekről sem feledkezik meg az áruházlánc, és a játékok széles kínálatában kicsiktől a nagyokig mindenki megtalálhatja a kedvencét. A Lidl játékkatalógusa már megtekinthető a vállalat weboldalán és a Lidl Plus alkalmazásban, valamint hagyományos nyomtatott formában elérhető az áruházakban is.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >