Érkezik a Lidl karácsonyi slágerterméke
A Lidl-nél évek óta a karácsonyi játékok egyik legnépszerűbb és legkeresettebb terméke a fa játékkonyha, ami a vásárlók nagy örömére november 16-tól idén is a boltok polcaira kerül majd. Ráadásul a vállalat ezesetben is az árcsökkentés mellett döntött és tavalyi árnál olcsóbban lehet majd hozzájutni. A diszkontlánc karácsonyi játékkatalógusban számos egyéb népszerű fajáték, babák, kisautók és vonatok is helyet kaptak szintén kiváló árakon.
Az november 16-án induló akcióból természetesen nem maradhatott ki a szezon egyik slágerterméke, a fa játékkonyha, amit mindig óriási érdeklődés övez. Az áruházlánc idén ráadásul a tavalyinál is olcsóbban, 29.999 Ft helyett 24.444 forintért kínálja a terméket, hogy ezáltal is enyhítse a családok terheit és minél több maradjon a családi kasszában. Szintén olcsóbban, 23 százalékos akcióval kerül a polcokra a másik favorit, a fa babaház, de őrületes Lidl áron kínálja a vállalat a játék sminkasztalszettet és a kis barkácsolóknak a fa játékmunkapadot. Nagyon keresettek a játék konyhai eszközök és ételek, melyek ezúttal is szuper árat kaptak. Mindezek mellett az elmaradhatatlan babák és játékfigurák, a különféle játékautók és játékvonatok mellett hangszerek és gyermek hangszerkészletek, szerszámok, takarítóeszközök és plüssök is elérhetőek lesznek, melyek nem csak magas minőségűek, hanem az áruk is kiváló.
A Lidl a karácsonyhoz közeledve minden évben számos terméket kínál vásárlóinak, hogy varázslatossá tegye a várakozást és a készülődést, valamint az ünnep alatt finom ételek és italok kerülhessenek az asztalra. Természetesen a gyermekekről sem feledkezik meg az áruházlánc, és a játékok széles kínálatában kicsiktől a nagyokig mindenki megtalálhatja a kedvencét. A Lidl játékkatalógusa már megtekinthető a vállalat weboldalán és a Lidl Plus alkalmazásban, valamint hagyományos nyomtatott formában elérhető az áruházakban is.
Kapcsolódó cikkeink
In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >