Érkezik a Lidl karácsonyi slágerterméke
A Lidl-nél évek óta a karácsonyi játékok egyik legnépszerűbb és legkeresettebb terméke a fa játékkonyha, ami a vásárlók nagy örömére november 16-tól idén is a boltok polcaira kerül majd. Ráadásul a vállalat ezesetben is az árcsökkentés mellett döntött és tavalyi árnál olcsóbban lehet majd hozzájutni. A diszkontlánc karácsonyi játékkatalógusban számos egyéb népszerű fajáték, babák, kisautók és vonatok is helyet kaptak szintén kiváló árakon.

A szezon slágerterméke évek óta
Az november 16-án induló akcióból természetesen nem maradhatott ki a szezon egyik slágerterméke, a fa játékkonyha, amit mindig óriási érdeklődés övez. Az áruházlánc idén ráadásul a tavalyinál is olcsóbban, 29.999 Ft helyett 24.444 forintért kínálja a terméket, hogy ezáltal is enyhítse a családok terheit és minél több maradjon a családi kasszában. Szintén olcsóbban, 23 százalékos akcióval kerül a polcokra a másik favorit, a fa babaház, de őrületes Lidl áron kínálja a vállalat a játék sminkasztalszettet és a kis barkácsolóknak a fa játékmunkapadot. Nagyon keresettek a játék konyhai eszközök és ételek, melyek ezúttal is szuper árat kaptak. Mindezek mellett az elmaradhatatlan babák és játékfigurák, a különféle játékautók és játékvonatok mellett hangszerek és gyermek hangszerkészletek, szerszámok, takarítóeszközök és plüssök is elérhetőek lesznek, melyek nem csak magas minőségűek, hanem az áruk is kiváló.
A Lidl a karácsonyhoz közeledve minden évben számos terméket kínál vásárlóinak, hogy varázslatossá tegye a várakozást és a készülődést, valamint az ünnep alatt finom ételek és italok kerülhessenek az asztalra. Természetesen a gyermekekről sem feledkezik meg az áruházlánc, és a játékok széles kínálatában kicsiktől a nagyokig mindenki megtalálhatja a kedvencét. A Lidl játékkatalógusa már megtekinthető a vállalat weboldalán és a Lidl Plus alkalmazásban, valamint hagyományos nyomtatott formában elérhető az áruházakban is.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >