Érkezik a Lidl karácsonyi slágerterméke
A Lidl-nél évek óta a karácsonyi játékok egyik legnépszerűbb és legkeresettebb terméke a fa játékkonyha, ami a vásárlók nagy örömére november 16-tól idén is a boltok polcaira kerül majd. Ráadásul a vállalat ezesetben is az árcsökkentés mellett döntött és tavalyi árnál olcsóbban lehet majd hozzájutni. A diszkontlánc karácsonyi játékkatalógusban számos egyéb népszerű fajáték, babák, kisautók és vonatok is helyet kaptak szintén kiváló árakon.

A szezon slágerterméke évek óta
Az november 16-án induló akcióból természetesen nem maradhatott ki a szezon egyik slágerterméke, a fa játékkonyha, amit mindig óriási érdeklődés övez. Az áruházlánc idén ráadásul a tavalyinál is olcsóbban, 29.999 Ft helyett 24.444 forintért kínálja a terméket, hogy ezáltal is enyhítse a családok terheit és minél több maradjon a családi kasszában. Szintén olcsóbban, 23 százalékos akcióval kerül a polcokra a másik favorit, a fa babaház, de őrületes Lidl áron kínálja a vállalat a játék sminkasztalszettet és a kis barkácsolóknak a fa játékmunkapadot. Nagyon keresettek a játék konyhai eszközök és ételek, melyek ezúttal is szuper árat kaptak. Mindezek mellett az elmaradhatatlan babák és játékfigurák, a különféle játékautók és játékvonatok mellett hangszerek és gyermek hangszerkészletek, szerszámok, takarítóeszközök és plüssök is elérhetőek lesznek, melyek nem csak magas minőségűek, hanem az áruk is kiváló.
A Lidl a karácsonyhoz közeledve minden évben számos terméket kínál vásárlóinak, hogy varázslatossá tegye a várakozást és a készülődést, valamint az ünnep alatt finom ételek és italok kerülhessenek az asztalra. Természetesen a gyermekekről sem feledkezik meg az áruházlánc, és a játékok széles kínálatában kicsiktől a nagyokig mindenki megtalálhatja a kedvencét. A Lidl játékkatalógusa már megtekinthető a vállalat weboldalán és a Lidl Plus alkalmazásban, valamint hagyományos nyomtatott formában elérhető az áruházakban is.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >