Érintőképernyőként működő papír
Ki állítja, hogy a print műfaj haldoklik? Élőbb, mint valaha, és még hangja is van! A Grey London és a szoftverfejlesztő Novalia közös produkciója a brit élelmiszermárka, a Schwartz’s Flavour Shots különleges plakátja. A konduktív tintával bevont papír érintőképernyőként működik, és Bluetoothon keresztül jelet küld az azt fogadó eszközöknek, amelyek lejátsszák a zenét. Ez egy prototípus, hamarosan a jó öreg papír mindazt tudhatja, amit egy okostelefon vagy egy táblagép képernyője – vallja Kate Stone, a Novalia alapítója az Adweek hasábjain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					