Érintőképernyőként működő papír
Ki állítja, hogy a print műfaj haldoklik? Élőbb, mint valaha, és még hangja is van! A Grey London és a szoftverfejlesztő Novalia közös produkciója a brit élelmiszermárka, a Schwartz’s Flavour Shots különleges plakátja. A konduktív tintával bevont papír érintőképernyőként működik, és Bluetoothon keresztül jelet küld az azt fogadó eszközöknek, amelyek lejátsszák a zenét. Ez egy prototípus, hamarosan a jó öreg papír mindazt tudhatja, amit egy okostelefon vagy egy táblagép képernyője – vallja Kate Stone, a Novalia alapítója az Adweek hasábjain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >