Érintettek párbeszéde
Magyarországon elsőként az FMCG iparágban a Coca-Cola Magyarország nemzetközi standardon alapuló érintetti párbeszédet kezdeményezett „Tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség – a választás felelőssége” témában.A november elején megrendezésre került érintetti fórum célja többek között az volt, hogy a vállalat kibővítse eddigi ismereteit a témában az érintettjei által képviselt véleményekkel, felvetésekkel, a témához kapcsolt, vállalatot érintő kritikai észrevételekkel.
A fórumon a téma szakértői, érdek-képviseleti szervek, kereskedők és hatóságok képviselői osztották meg véleményüket és javaslataikat a vállalat felső vezetésével.
Tarsoly József, a Coca-Cola Magyarország ügyvezető igazgatója a vállalat első érintetti párbeszédét így értékelte:
– Nagyon fontos lépésnek tartom a vállalat életében a mai párbeszédet. Nagyon sok értékes véleményt, kritikát, javaslatot kaptunk; mindenképpen tanulságos volt az érintettek szemével látni a vállalatot és ezt az ügyet. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben találunk módot arra, hogy együtt gondolkodjunk és dolgozzunk érintettjeinkkel a tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség témák kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
HELL: nem mindegy, miből iszunk! Igenis van különbség a csomagolóanyagok között
Nem minden csomagolóanyag és italcsomagolás bír ugyanazon tulajdonságokkal újrahasznosíthatóság szempontjából…
Tovább olvasom >A SPAR élen jár a nők és férfiak közti bérkülönbség felszámolásában
A vállalat a bérezés terén nem tesz különbséget munkatársai között…
Tovább olvasom >A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >