Érintettek párbeszéde
Magyarországon elsőként az FMCG iparágban a Coca-Cola Magyarország nemzetközi standardon alapuló érintetti párbeszédet kezdeményezett „Tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség – a választás felelőssége” témában.A november elején megrendezésre került érintetti fórum célja többek között az volt, hogy a vállalat kibővítse eddigi ismereteit a témában az érintettjei által képviselt véleményekkel, felvetésekkel, a témához kapcsolt, vállalatot érintő kritikai észrevételekkel.
A fórumon a téma szakértői, érdek-képviseleti szervek, kereskedők és hatóságok képviselői osztották meg véleményüket és javaslataikat a vállalat felső vezetésével.
Tarsoly József, a Coca-Cola Magyarország ügyvezető igazgatója a vállalat első érintetti párbeszédét így értékelte:
– Nagyon fontos lépésnek tartom a vállalat életében a mai párbeszédet. Nagyon sok értékes véleményt, kritikát, javaslatot kaptunk; mindenképpen tanulságos volt az érintettek szemével látni a vállalatot és ezt az ügyet. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben találunk módot arra, hogy együtt gondolkodjunk és dolgozzunk érintettjeinkkel a tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség témák kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco egész évben támogatja a fogyatékossággal élők befogadását
A másképpen épek munkahelyi befogadásának jelentőségére is ráirányítja a figyelmet…
Tovább olvasom >Komoly bírságot kapott az Extreme Digital-eMAG Kft.
Számos ponton jogsértő volt az Extreme Digital-eMAG Kft. ügyféltájékoztatási tevékenysége,…
Tovább olvasom >Téli hidegben is jólesik a sör: itt az adventi időszak legújabb slágere: a Belle-Vue Kriek forralt sör!
Sör télen? Bár elsőre furcsa lehet a felvetés. De a…
Tovább olvasom >