Érintettek párbeszéde
Magyarországon elsőként az FMCG iparágban a Coca-Cola Magyarország nemzetközi standardon alapuló érintetti párbeszédet kezdeményezett „Tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség – a választás felelőssége” témában.A november elején megrendezésre került érintetti fórum célja többek között az volt, hogy a vállalat kibővítse eddigi ismereteit a témában az érintettjei által képviselt véleményekkel, felvetésekkel, a témához kapcsolt, vállalatot érintő kritikai észrevételekkel.
A fórumon a téma szakértői, érdek-képviseleti szervek, kereskedők és hatóságok képviselői osztották meg véleményüket és javaslataikat a vállalat felső vezetésével.
Tarsoly József, a Coca-Cola Magyarország ügyvezető igazgatója a vállalat első érintetti párbeszédét így értékelte:
– Nagyon fontos lépésnek tartom a vállalat életében a mai párbeszédet. Nagyon sok értékes véleményt, kritikát, javaslatot kaptunk; mindenképpen tanulságos volt az érintettek szemével látni a vállalatot és ezt az ügyet. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben találunk módot arra, hogy együtt gondolkodjunk és dolgozzunk érintettjeinkkel a tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség témák kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >