Érintéssel fizetünk a robotnak
A Pizza Hut Asia étteremláncban induló pilot projekt keretében Pepper, a Softbank Robotics fejlesztette robot üdvözli a vendégeket, veszi fel rendelésüket. Az emberi érzelmeket és testbeszédet is értelmezni képes robot a digitális fizetéseket is kezelni tudja a beépített alkalmazás segítségével. Az alkalmazás hátterét a MasterCard digitális fizetési szolgáltatása, a MasterPass adja.
Ahhoz, hogy a robot segítségével vásárolni és rajta keresztül fizetni tudjunk, mindössze üdvözölnünk kell Peppert, majd össze kell kapcsolnunk őt a MasterPass fiókunkkal. Erre kétféle megoldás is létezik: a mobilalkalmazásban rákattintunk a Pepper ikonra, vagy leolvassuk a robothoz csatlakoztatott tableten található QR-kódot. Ezután a robot személyre szabott javaslatokkal és ajánlásokkal segíti a vásárlási folyamatot, bővebb információt szolgáltat az árucikkekről, és meg is vásárolja a termékeket. A teljes fizetési tranzakció a MasterPass mobilalkalmazáson belül valósul meg, amelyhez Pepper wifihálózaton keresztül csatlakozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >