Érintéssel fizetünk a robotnak
A Pizza Hut Asia étteremláncban induló pilot projekt keretében Pepper, a Softbank Robotics fejlesztette robot üdvözli a vendégeket, veszi fel rendelésüket. Az emberi érzelmeket és testbeszédet is értelmezni képes robot a digitális fizetéseket is kezelni tudja a beépített alkalmazás segítségével. Az alkalmazás hátterét a MasterCard digitális fizetési szolgáltatása, a MasterPass adja.
Ahhoz, hogy a robot segítségével vásárolni és rajta keresztül fizetni tudjunk, mindössze üdvözölnünk kell Peppert, majd össze kell kapcsolnunk őt a MasterPass fiókunkkal. Erre kétféle megoldás is létezik: a mobilalkalmazásban rákattintunk a Pepper ikonra, vagy leolvassuk a robothoz csatlakoztatott tableten található QR-kódot. Ezután a robot személyre szabott javaslatokkal és ajánlásokkal segíti a vásárlási folyamatot, bővebb információt szolgáltat az árucikkekről, és meg is vásárolja a termékeket. A teljes fizetési tranzakció a MasterPass mobilalkalmazáson belül valósul meg, amelyhez Pepper wifihálózaton keresztül csatlakozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >