Érintéssel fizetünk a robotnak
A Pizza Hut Asia étteremláncban induló pilot projekt keretében Pepper, a Softbank Robotics fejlesztette robot üdvözli a vendégeket, veszi fel rendelésüket. Az emberi érzelmeket és testbeszédet is értelmezni képes robot a digitális fizetéseket is kezelni tudja a beépített alkalmazás segítségével. Az alkalmazás hátterét a MasterCard digitális fizetési szolgáltatása, a MasterPass adja.
Ahhoz, hogy a robot segítségével vásárolni és rajta keresztül fizetni tudjunk, mindössze üdvözölnünk kell Peppert, majd össze kell kapcsolnunk őt a MasterPass fiókunkkal. Erre kétféle megoldás is létezik: a mobilalkalmazásban rákattintunk a Pepper ikonra, vagy leolvassuk a robothoz csatlakoztatott tableten található QR-kódot. Ezután a robot személyre szabott javaslatokkal és ajánlásokkal segíti a vásárlási folyamatot, bővebb információt szolgáltat az árucikkekről, és meg is vásárolja a termékeket. A teljes fizetési tranzakció a MasterPass mobilalkalmazáson belül valósul meg, amelyhez Pepper wifihálózaton keresztül csatlakozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >Kihirdették a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány .wave programjának idei győztesét
Kihirdették a fenntarthatóságra fókuszáló startupok számára negyedik alkalommal meghirdetett Kék…
Tovább olvasom >