Éremeső a 42. Országos Borversenyen
Az Országos Borversenyen elért eredményt és szakmai dicsőséget üzleti sikerre válthatják a borászok – jelentette ki Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára a megmérettetés ünnepélyes eredményhirdetésén, csütörtökön.

(Fotó: AM/Fekete István)
Az elismerés eligazítja a fogyasztót, motiválja a borászt és emeli a sokszínű magyar bor presztízsét, ezzel erősítve az egész borágazatot – fogalmazott a díjkiosztón az államtitkár. Köszöntőbeszédében az államtitkár a tisztújítás után álló Hegyközségek Nemzeti Tanácsa felé azt az üzenetet fogalmazta meg, hogy stratégiai partnerei az agrárkormányzatnak. Fontosnak tartotta hangsúlyozni, hogy a szervezeten belül a mostani, nehezebb időszakban minden fontos ügyben meg kell találni egymással a közös nevezőt, hiszen csak ennek elérése esetén lehet sikeres az ágazat.
A HNT országos borversenyének profi megszervezésével hitelességet biztosít a borászok itt szerzett eredményeinek
A kiválasztott, kimagaslóan jó borok fontos alapjait jelentik az Agrárminisztérium által a Vidékfejlesztési Programból biztosított 2,5 milliárd forintos promóciós pályázathoz, amely eredményeképpen a magyar borászszakma meg tudja mutatni mindazt az értéket a fogyasztóknak, amelyet a 22 hazai borvidék rejt – mondta Feldman Zsolt. A 42. Országos Borversenyen 252 pincészet rekordszámú, 918 tétellel nevezett. A legeredményesebb borászat kitüntető különdíjat a hat aranyérmet nyert Maul Zsolt villányi borász kapta.
AM
Kapcsolódó cikkeink
Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >