Éremeső a 42. Országos Borversenyen
Az Országos Borversenyen elért eredményt és szakmai dicsőséget üzleti sikerre válthatják a borászok – jelentette ki Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára a megmérettetés ünnepélyes eredményhirdetésén, csütörtökön.

(Fotó: AM/Fekete István)
Az elismerés eligazítja a fogyasztót, motiválja a borászt és emeli a sokszínű magyar bor presztízsét, ezzel erősítve az egész borágazatot – fogalmazott a díjkiosztón az államtitkár. Köszöntőbeszédében az államtitkár a tisztújítás után álló Hegyközségek Nemzeti Tanácsa felé azt az üzenetet fogalmazta meg, hogy stratégiai partnerei az agrárkormányzatnak. Fontosnak tartotta hangsúlyozni, hogy a szervezeten belül a mostani, nehezebb időszakban minden fontos ügyben meg kell találni egymással a közös nevezőt, hiszen csak ennek elérése esetén lehet sikeres az ágazat.
A HNT országos borversenyének profi megszervezésével hitelességet biztosít a borászok itt szerzett eredményeinek
A kiválasztott, kimagaslóan jó borok fontos alapjait jelentik az Agrárminisztérium által a Vidékfejlesztési Programból biztosított 2,5 milliárd forintos promóciós pályázathoz, amely eredményeképpen a magyar borászszakma meg tudja mutatni mindazt az értéket a fogyasztóknak, amelyet a 22 hazai borvidék rejt – mondta Feldman Zsolt. A 42. Országos Borversenyen 252 pincészet rekordszámú, 918 tétellel nevezett. A legeredményesebb borászat kitüntető különdíjat a hat aranyérmet nyert Maul Zsolt villányi borász kapta.
AM
Kapcsolódó cikkeink
A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >