Eredményes volt a hathetes akció
A Csillagszóró hadműveletben mintegy 1,1 milliárd forint bírságot szabtak ki.
Az adóhatóság, az ÁNTSZ, az élelmiszer-biztonsági hivatal, a VPOP, a fogyasztó és munkavédelmi hivatal összesen 6.200 szakembere összehangolt akciókban 35 ezer ellenőrzést végzett, 9 ezer esetben szabtak ki bírságot, és több mint 200 üzletet zártak be; a lefoglalt áruk értéke meghaladta az 510 millió forintot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >