Erdőtelepítési programba kezd a Hennessy
A Hennessy Cognac márka elindította Forest Destination nevet viselő erdőtelepítési programját, melyet még 2020-ban kezdeményezett azzal a céllal, hogy 2030-ra 50 000 hektárnyi erdőt regeneráljon. A 250 évvel ezelőtt alapított márka mindig is bensőséges kapcsolatban volt az erdőkkel – állítja a cég közleményében. Az érleléshez használt hordók tölgyének minősége alapvető fontossággal bír a Hennessy cognac előállításában.
A tavalyi évben a cégcsoport több mint 2,2 millió fa ültetésében vett részt projektjeivel világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Új műholdas technológiát tesztel a Nestlé erdőtelepítési projektjeiben
A Nestlé élelmiszeripari óriás bejelentette, hogy megkezdi az Airbus új…
Tovább olvasom >Zalában kezdte áprilisi ültetési programját a 10 millió Fa Alapítvány
A Zala megyei Bezeréden elültetett 2500 őshonos fa csemetéjével indította…
Tovább olvasom >Az OMV támogatja a hazai erdőtelepítési programot
Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >