Erdőtelepítési programba kezd a Hennessy
A Hennessy Cognac márka elindította Forest Destination nevet viselő erdőtelepítési programját, melyet még 2020-ban kezdeményezett azzal a céllal, hogy 2030-ra 50 000 hektárnyi erdőt regeneráljon. A 250 évvel ezelőtt alapított márka mindig is bensőséges kapcsolatban volt az erdőkkel – állítja a cég közleményében. Az érleléshez használt hordók tölgyének minősége alapvető fontossággal bír a Hennessy cognac előállításában.
A tavalyi évben a cégcsoport több mint 2,2 millió fa ültetésében vett részt projektjeivel világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Új műholdas technológiát tesztel a Nestlé erdőtelepítési projektjeiben
A Nestlé élelmiszeripari óriás bejelentette, hogy megkezdi az Airbus új…
Tovább olvasom >Zalában kezdte áprilisi ültetési programját a 10 millió Fa Alapítvány
A Zala megyei Bezeréden elültetett 2500 őshonos fa csemetéjével indította…
Tovább olvasom >Az OMV támogatja a hazai erdőtelepítési programot
Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >