Erdőtelepítési programba kezd a Hennessy
A Hennessy Cognac márka elindította Forest Destination nevet viselő erdőtelepítési programját, melyet még 2020-ban kezdeményezett azzal a céllal, hogy 2030-ra 50 000 hektárnyi erdőt regeneráljon. A 250 évvel ezelőtt alapított márka mindig is bensőséges kapcsolatban volt az erdőkkel – állítja a cég közleményében. Az érleléshez használt hordók tölgyének minősége alapvető fontossággal bír a Hennessy cognac előállításában.
A tavalyi évben a cégcsoport több mint 2,2 millió fa ültetésében vett részt projektjeivel világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Új műholdas technológiát tesztel a Nestlé erdőtelepítési projektjeiben
A Nestlé élelmiszeripari óriás bejelentette, hogy megkezdi az Airbus új…
Tovább olvasom >Zalában kezdte áprilisi ültetési programját a 10 millió Fa Alapítvány
A Zala megyei Bezeréden elültetett 2500 őshonos fa csemetéjével indította…
Tovább olvasom >Az OMV támogatja a hazai erdőtelepítési programot
Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >