„Erdőirtásmentes” marhahús a Carrefour Brazíliától
Száz százalékosan nyomonkövethető, erdőirtásmentes marhahúst vezetett be a Carrefour Brazília egyik Sao Paulo-i hipermarketében.

Jól tartott marhák, megvédett erdők
A fogyasztók a csomagoláson található QR-kód segítségével kaphatnak információt a termékkel kapcsolatos tudnivalókról.
Az úttörő kezdeményezés annak az együttműködésnek az eredménye, amelyet a cég a The Sustainable Trade Initiative (IHD)-val kötött 2018-ban, amely során több mint 3,5 millió eurót fektetett a Carrefour egy fenntartható gyártáshoz kapcsolódó projektbe.
Ennek keretében a Carrefour Brazília három évig támogatott egy olyan programot, amely marhák jóllétét biztosította, és évekig követte az életüket, vigyázva egészségükre és jóltartásukra. A mostani termékek 450 farmert támogatnak, 135 ezer állatot érintenek és 160 ezer hektár földet védenek meg vagy állítanak helyre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >