„Erdőirtásmentes” marhahús a Carrefour Brazíliától
Száz százalékosan nyomonkövethető, erdőirtásmentes marhahúst vezetett be a Carrefour Brazília egyik Sao Paulo-i hipermarketében.
A fogyasztók a csomagoláson található QR-kód segítségével kaphatnak információt a termékkel kapcsolatos tudnivalókról.
Az úttörő kezdeményezés annak az együttműködésnek az eredménye, amelyet a cég a The Sustainable Trade Initiative (IHD)-val kötött 2018-ban, amely során több mint 3,5 millió eurót fektetett a Carrefour egy fenntartható gyártáshoz kapcsolódó projektbe.
Ennek keretében a Carrefour Brazília három évig támogatott egy olyan programot, amely marhák jóllétét biztosította, és évekig követte az életüket, vigyázva egészségükre és jóltartásukra. A mostani termékek 450 farmert támogatnak, 135 ezer állatot érintenek és 160 ezer hektár földet védenek meg vagy állítanak helyre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >A Bringóval társulva gyűjti vissza a Carrefour a csomagolási hulladékot Romániában
A Carrefour a Bringo élelmiszer-házhozszállító szolgáltatással együttműködésben visszagyűjti a feleslegessé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >