„Erdőirtásmentes” marhahús a Carrefour Brazíliától
Száz százalékosan nyomonkövethető, erdőirtásmentes marhahúst vezetett be a Carrefour Brazília egyik Sao Paulo-i hipermarketében.

Jól tartott marhák, megvédett erdők
A fogyasztók a csomagoláson található QR-kód segítségével kaphatnak információt a termékkel kapcsolatos tudnivalókról.
Az úttörő kezdeményezés annak az együttműködésnek az eredménye, amelyet a cég a The Sustainable Trade Initiative (IHD)-val kötött 2018-ban, amely során több mint 3,5 millió eurót fektetett a Carrefour egy fenntartható gyártáshoz kapcsolódó projektbe.
Ennek keretében a Carrefour Brazília három évig támogatott egy olyan programot, amely marhák jóllétét biztosította, és évekig követte az életüket, vigyázva egészségükre és jóltartásukra. A mostani termékek 450 farmert támogatnak, 135 ezer állatot érintenek és 160 ezer hektár földet védenek meg vagy állítanak helyre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >