Érdekli az online értékesítés?
Jelentkezzen a Brandbank Kereskedő Workshop-ra!
Mint webáruház tulajdonos, biztosan Önnek is napi szintű feladatot jelent az online termékadatbázis előállítása, frissítése. Nemzetközi felmérések szerint a minőségi termékadatok és fotók jelentősen növelik értékesítését, a Brandbank cég ráadásul segít a jogszabályi megfeleltetésben is.
Az internet és az elektronikus kereskedelem fellendülésével egyidőben induló és ma már a Nielsen csoport tagjaként működő vállalat, a Brandbank, világelső a digitális termékinformációk kezelésének terén. Hazai képviselete több mint 700 élelmiszer és vegyi áru beszállító partner több mint 30 000 termékadatát tartja nyilván. A budapesti fotóstúdióban nemcsak a webáruházakhoz szükséges termék arcképeket, de ún. lifestyle fotókat is készítenek, valamint a fizikai termékminták alapján elektronikusan rögzítik a az összes csomagoláson található termékadatot, amelyek biztosítását a fogyasztók számára a vonatkozó jogszabályok is előírják. Az adatbázis egy web-alapú termékkönyvtáron keresztül díjmentesen érhető el és ezáltal a nap 24 órájában Ön is könnyedén frissítheti web áruházának tartalmát.
A stúdiómunka és a folyamatok jobb megismerése céljából a Brandbank több időpontban ingyenes workshop-okat szervez, amelyre ezúton szeretné meghívni!
Részletes témák:
- Élelmiszeradatok feltüntetésére vonatkozó jogszabályok webáruházak esetében
- Eddigi hatósági tapasztalatok iparági szakértő bevonásával
- Digitális termékadatok létrehozása és felhasználása az online értékesítésben
- Brandbank adatbank bemutatása
- Rich content – értékesítés-növelő adattartalmak az adatbankon keresztül
- Együttműködési lehetőségek bemutatása
- Brandbank stúdió bemutatása
Jelentkezés és regisztráció:
2015. november 17-re: http://www.brandbank.com/hu/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >