Eperkutyus és Cukinyuszi
Javában zajlik Magyarország legrégebbi diszkontláncának 20. születésnapi kampánya. A 2008-as év Korda–Balázs sztárpárját idén az új kreatív koncepció keretében Eperkutyus és Cukinyuszi animált figurája váltja fel folyamatosan.A születésnapi kampány célja egyértelműen a Profi imázsának továbbépítése, a márkanév újrapozicionálása, és természetesen a vásárlási intenzitás növelése. A két figura, Eperkutyus és Cukinyuszi, a két Profi-vásárló, egy könnyen értelmezhető történettel irányítja a kampányt, amely nem az egyes elemek kihangsúlyozására épül, hanem átfogóan tereli az érdeklődést a Profi diszkonthálózatra a 20. születésnap kapcsán.
Az új kampány- és kommunikációs stratégia mellett a Profi az üzlethálózat dinamizálását jelentős boltátalakításokkal, új vásárlói zónák létrehozásával is erősíti. Az üzletek belső megújulásán túl a termékkínálat is újdonságokat mutat mind a régi, mind az új vásárlók számára több olyan termékcsoport bevezetésével, mint a bioélelmiszerek, diabetikus termékek, vagy a kibővült babatermék- és zöldség-gyümölcs választék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >