Eperkutyus és Cukinyuszi
Javában zajlik Magyarország legrégebbi diszkontláncának 20. születésnapi kampánya. A 2008-as év Korda–Balázs sztárpárját idén az új kreatív koncepció keretében Eperkutyus és Cukinyuszi animált figurája váltja fel folyamatosan.A születésnapi kampány célja egyértelműen a Profi imázsának továbbépítése, a márkanév újrapozicionálása, és természetesen a vásárlási intenzitás növelése. A két figura, Eperkutyus és Cukinyuszi, a két Profi-vásárló, egy könnyen értelmezhető történettel irányítja a kampányt, amely nem az egyes elemek kihangsúlyozására épül, hanem átfogóan tereli az érdeklődést a Profi diszkonthálózatra a 20. születésnap kapcsán.
Az új kampány- és kommunikációs stratégia mellett a Profi az üzlethálózat dinamizálását jelentős boltátalakításokkal, új vásárlói zónák létrehozásával is erősíti. Az üzletek belső megújulásán túl a termékkínálat is újdonságokat mutat mind a régi, mind az új vásárlók számára több olyan termékcsoport bevezetésével, mint a bioélelmiszerek, diabetikus termékek, vagy a kibővült babatermék- és zöldség-gyümölcs választék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >