Eperkutyus és Cukinyuszi
Javában zajlik Magyarország legrégebbi diszkontláncának 20. születésnapi kampánya. A 2008-as év Korda–Balázs sztárpárját idén az új kreatív koncepció keretében Eperkutyus és Cukinyuszi animált figurája váltja fel folyamatosan.A születésnapi kampány célja egyértelműen a Profi imázsának továbbépítése, a márkanév újrapozicionálása, és természetesen a vásárlási intenzitás növelése. A két figura, Eperkutyus és Cukinyuszi, a két Profi-vásárló, egy könnyen értelmezhető történettel irányítja a kampányt, amely nem az egyes elemek kihangsúlyozására épül, hanem átfogóan tereli az érdeklődést a Profi diszkonthálózatra a 20. születésnap kapcsán.
Az új kampány- és kommunikációs stratégia mellett a Profi az üzlethálózat dinamizálását jelentős boltátalakításokkal, új vásárlói zónák létrehozásával is erősíti. Az üzletek belső megújulásán túl a termékkínálat is újdonságokat mutat mind a régi, mind az új vásárlók számára több olyan termékcsoport bevezetésével, mint a bioélelmiszerek, diabetikus termékek, vagy a kibővült babatermék- és zöldség-gyümölcs választék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >