Eperkutyus és Cukinyuszi
Javában zajlik Magyarország legrégebbi diszkontláncának 20. születésnapi kampánya. A 2008-as év Korda–Balázs sztárpárját idén az új kreatív koncepció keretében Eperkutyus és Cukinyuszi animált figurája váltja fel folyamatosan.A születésnapi kampány célja egyértelműen a Profi imázsának továbbépítése, a márkanév újrapozicionálása, és természetesen a vásárlási intenzitás növelése. A két figura, Eperkutyus és Cukinyuszi, a két Profi-vásárló, egy könnyen értelmezhető történettel irányítja a kampányt, amely nem az egyes elemek kihangsúlyozására épül, hanem átfogóan tereli az érdeklődést a Profi diszkonthálózatra a 20. születésnap kapcsán.
Az új kampány- és kommunikációs stratégia mellett a Profi az üzlethálózat dinamizálását jelentős boltátalakításokkal, új vásárlói zónák létrehozásával is erősíti. Az üzletek belső megújulásán túl a termékkínálat is újdonságokat mutat mind a régi, mind az új vásárlók számára több olyan termékcsoport bevezetésével, mint a bioélelmiszerek, diabetikus termékek, vagy a kibővült babatermék- és zöldség-gyümölcs választék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >