Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai
Mihalik Enikő szupermodellt és a Dal 2016-os győztesét, Freddie-t kérte fel a Coca-Cola 2017-es nagykövetének.
– Vállalatunk az év elején jelentette be, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti verzió, light és zero a Coca-Cola termékvariánsaként jelenik meg a kommunikációban. Tavaszi „Egy Márka” kampányunkhoz kértük fel 2017-es nagyköveteinknek Mihalik Enikőt és Freddie-t, akiket a kampányfotókon kezükben Coca-Cola zeróval láthatunk majd. Idén a cukormentesség mellett is eredeti Coke ízélményt kínáló Coca-Cola zero termékünket helyezzük fókuszba, ezt segítik majd a hangulatos, a legmenőbb divatfotókat idéző képek is – mondta Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország vezető márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >