Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai
Mihalik Enikő szupermodellt és a Dal 2016-os győztesét, Freddie-t kérte fel a Coca-Cola 2017-es nagykövetének.
– Vállalatunk az év elején jelentette be, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti verzió, light és zero a Coca-Cola termékvariánsaként jelenik meg a kommunikációban. Tavaszi „Egy Márka” kampányunkhoz kértük fel 2017-es nagyköveteinknek Mihalik Enikőt és Freddie-t, akiket a kampányfotókon kezükben Coca-Cola zeróval láthatunk majd. Idén a cukormentesség mellett is eredeti Coke ízélményt kínáló Coca-Cola zero termékünket helyezzük fókuszba, ezt segítik majd a hangulatos, a legmenőbb divatfotókat idéző képek is – mondta Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország vezető márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >