Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai
Mihalik Enikő szupermodellt és a Dal 2016-os győztesét, Freddie-t kérte fel a Coca-Cola 2017-es nagykövetének.
– Vállalatunk az év elején jelentette be, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti verzió, light és zero a Coca-Cola termékvariánsaként jelenik meg a kommunikációban. Tavaszi „Egy Márka” kampányunkhoz kértük fel 2017-es nagyköveteinknek Mihalik Enikőt és Freddie-t, akiket a kampányfotókon kezükben Coca-Cola zeróval láthatunk majd. Idén a cukormentesség mellett is eredeti Coke ízélményt kínáló Coca-Cola zero termékünket helyezzük fókuszba, ezt segítik majd a hangulatos, a legmenőbb divatfotókat idéző képek is – mondta Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország vezető márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >