Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai
Mihalik Enikő szupermodellt és a Dal 2016-os győztesét, Freddie-t kérte fel a Coca-Cola 2017-es nagykövetének.
– Vállalatunk az év elején jelentette be, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti verzió, light és zero a Coca-Cola termékvariánsaként jelenik meg a kommunikációban. Tavaszi „Egy Márka” kampányunkhoz kértük fel 2017-es nagyköveteinknek Mihalik Enikőt és Freddie-t, akiket a kampányfotókon kezükben Coca-Cola zeróval láthatunk majd. Idén a cukormentesség mellett is eredeti Coke ízélményt kínáló Coca-Cola zero termékünket helyezzük fókuszba, ezt segítik majd a hangulatos, a legmenőbb divatfotókat idéző képek is – mondta Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország vezető márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >