eNet-Telekom: 2,6 millió a mobilinternet-használók száma
A több mint 3,5 millió okostelefon- és tablethasználó 98 százaléka wifizik, 72 százalékuk, 2,6 millió felhasználó kapcsolódik mobilinternettel a világhálóra – áll az eNet és a Telekom internetgazdaságról szóló jelentésének összegzésében, amelyet kedden juttattak el az MTI-hez.
A 949, 18 éves kornál idősebb megkérdezett közléseiből nyert eredmények alapján a mobilnet-előfizetők körében a 4G szolgáltatással rendelkezők aránya már eléri a 62 százalékot, és pontosan ugyanekkora azok aránya, akik szerint a mobilinternet elősegítette, hogy nyaralás, pihenés, fesztiválozás során is tájékozott és jól informált maradjon. Több mint felük szerint e nélkül sokkal nehezebb lett volna a programok, látnivalók, éttermek keresése, 45 százalékuk pedig főleg mobilnet segítségével tartotta a kapcsolatot rokonaival, barátaival, ismerőseivel. Az előfizetők 33 százaléka időjárás-előrejelzés megnézéséhez, 32 százalék GPS navigációhoz, térképekhez, 25 százalék utazásszervezéshez is gyakrabban használt nyáron mobilnetet, mint az év többi időszakában.
A felmérés szerint, bár nyáron bizonyos mobilnetes tevékenységek előtérbe kerültek, ezek többsége, például a böngészés, információkeresés, e-mailezés, a közösségi média használata vagy a csetelés évszaktól és helytől is független.
Az adatok szerint a következő egy évben az okostelefonján vagy tabletjén jelenleg mobilnetet nem használók 19 százaléka tervez előfizetni a szolgáltatásra, további 15 százalék pedig fontolgatja ezt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >Ez okozza a legnagyobb kihívást otthon a magyaroknak az IKEA felmérése szerint
Szeretnénk rendezett környezetben élni, de sokaknak okoz nehézséget az otthonuk…
Tovább olvasom >Lényegesen optimistábbak a közép-európai pénzügyi vezetők a Deloitte felmérése szerint
A Deloitte friss felmérése szerint a közép-európai pénzügyi vezetők sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >