eNet-Telekom: 2,6 millió a mobilinternet-használók száma
A több mint 3,5 millió okostelefon- és tablethasználó 98 százaléka wifizik, 72 százalékuk, 2,6 millió felhasználó kapcsolódik mobilinternettel a világhálóra – áll az eNet és a Telekom internetgazdaságról szóló jelentésének összegzésében, amelyet kedden juttattak el az MTI-hez.
A 949, 18 éves kornál idősebb megkérdezett közléseiből nyert eredmények alapján a mobilnet-előfizetők körében a 4G szolgáltatással rendelkezők aránya már eléri a 62 százalékot, és pontosan ugyanekkora azok aránya, akik szerint a mobilinternet elősegítette, hogy nyaralás, pihenés, fesztiválozás során is tájékozott és jól informált maradjon. Több mint felük szerint e nélkül sokkal nehezebb lett volna a programok, látnivalók, éttermek keresése, 45 százalékuk pedig főleg mobilnet segítségével tartotta a kapcsolatot rokonaival, barátaival, ismerőseivel. Az előfizetők 33 százaléka időjárás-előrejelzés megnézéséhez, 32 százalék GPS navigációhoz, térképekhez, 25 százalék utazásszervezéshez is gyakrabban használt nyáron mobilnetet, mint az év többi időszakában.
A felmérés szerint, bár nyáron bizonyos mobilnetes tevékenységek előtérbe kerültek, ezek többsége, például a böngészés, információkeresés, e-mailezés, a közösségi média használata vagy a csetelés évszaktól és helytől is független.
Az adatok szerint a következő egy évben az okostelefonján vagy tabletjén jelenleg mobilnetet nem használók 19 százaléka tervez előfizetni a szolgáltatásra, további 15 százalék pedig fontolgatja ezt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Modern idő(se)k
Az „ezüstgeneráció” egyre meghatározóbb szereplője az FMCG-piacnak Európa-szerte: a szenior…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >