Energiatakarékossági és dekarbonizációs programot indít a Danone
Az új „Re-Fuel Danone” program célja a Danone telephelyeinek energia-lábnyomát átalakítani, a vállalat működését agilisabbá, energia- és költséghatékonyabbá, valamint rugalmasabbá és fenntarthatóbbá tenni.
A nagyratörő program digitális innováció és mérnöki munka révén történő megvalósítása mellett a Danone a helyi megújuló energiaszolgáltatókkal kialakított együttműködéseit is bővíteni fogja energetikai ellenállóképességének növelése és a közösségi értékteremtés érdekében.
A program eredményeként a Danone 2030-ra növeli a megújuló energia felhasználását, legalább 42%-kal csökkenti a közvetlen energiafelhasználás következ–
tében jelentkező (Scope 1) és a felhasznált köztes energia előállítása által okozott (Scope 2) kibocsátását, továbbá 2030-ra a villamosenergiát 100%-ban, valamint az összes felhasznált energia felét megújuló forrásból biztosítja.
A változás érdekében hozott intézkedések, így a Danone wexfordi (Írország) telephelyén már működő valós idejű menedzsmenteszköz-tár bővítése révén 2025-ig 30%-kal javulhat a cég energiahatékonysága.
Mindez a Danone fenntarthatóság terén elért eddigi fejlődésére alapul, aminek eredményeképpen a Danone telephelyein 68,5%-ban megújuló energiát használ és hat gyára kapott karbonsemlegességről szóló független tanúsítványt.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >