Energiahatékony Vállalat Díjat érdemelt ki a PENNY
Energiahatékony Vállalat 2021 címmel ismerték el a PENNY-t sikeres energiahatékonysági projektjeiért. A Magyar Innováció és Hatékonyság (MI6) Nonprofit Kft. Energiahatékonysági Kiválósági Pályázatára olyan vállalatok jelentkezhettek, akik már az energiahatékonyság növelése érdekében megvalósított és kimutatható eredménnyel rendelkező intézkedéseket tudtak felmutatni.
„Nagyon büszkék vagyunk, hogy az Energiahatékony Vállalat Díjjal ismerték el munkánkat. Mi a PENNY-nél a jövő nemzedékére gondolva kötelességünknek érezzük, hogy egy tisztább, élhetőbb környezetet biztosítsunk. Az intézkedéseinknek hála 2020-ban sikerült jelentősen csökkenteni az összes villamosenergia-fogyasztásunkat a 2019-es évhez képest, és csapatunkkal karöltve idén is folytattuk az energiahatékonysági projekteket az üzleteinkben és a logisztikai központjainkban egyaránt”
– nyilatkozta Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.
A PENNY-nél első lépcsőként az ISO 50001 energiairányítási rendszert vezették be 2018-ban, ami a folyamatos fejlődésről, energiahatékonyságról és az energiatudatos folyamatokról szól. A cég energiahatékonysági projektekkel, valamint oktatásokkal és dolgozói szemléletfejlesztéssel kívánt megfelelni az előírásoknak: 2021 októberig többek között LED-ek, napelemek, energia-monitoring rendszerek és nem fosszilis alapú fűtésrendszerek telepítésével, 35 üzlet épületgépészeti korszerűsítésével, elektromos és hibrid autók beszerzésével, üzleteik több mint negyedénél elektromos autó töltőállomások üzembehelyezésével, illetve a teljes üzlethálózatban e-learning bevezetésével tett azért, hogy a vállalások 2022-ig teljesülhessenek.
A 2021-es Energiahatékonysági Kiválósági Pályázatot a Virtuális Erőmű Program keretében hirdették meg, amely a köztársasági elnök fővédnöksége alatt az Európai Bizottság által a legjobb három uniós energiahatékonysági program közé választott fentarthatósági kezdeményezés. Célja, hogy a partnerek energia- és CO2 megtakarításait pályázatain és projektjein keresztül összegyűjtse, bemutassa, jó példáikat megossza és díjazza.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >