Energiahatékony Vállalat Díjat érdemelt ki a PENNY
Energiahatékony Vállalat 2021 címmel ismerték el a PENNY-t sikeres energiahatékonysági projektjeiért. A Magyar Innováció és Hatékonyság (MI6) Nonprofit Kft. Energiahatékonysági Kiválósági Pályázatára olyan vállalatok jelentkezhettek, akik már az energiahatékonyság növelése érdekében megvalósított és kimutatható eredménnyel rendelkező intézkedéseket tudtak felmutatni.
„Nagyon büszkék vagyunk, hogy az Energiahatékony Vállalat Díjjal ismerték el munkánkat. Mi a PENNY-nél a jövő nemzedékére gondolva kötelességünknek érezzük, hogy egy tisztább, élhetőbb környezetet biztosítsunk. Az intézkedéseinknek hála 2020-ban sikerült jelentősen csökkenteni az összes villamosenergia-fogyasztásunkat a 2019-es évhez képest, és csapatunkkal karöltve idén is folytattuk az energiahatékonysági projekteket az üzleteinkben és a logisztikai központjainkban egyaránt”
– nyilatkozta Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.

A kiskereskedelmi vállalat célja egy tisztább környezetet teremteni
A PENNY-nél első lépcsőként az ISO 50001 energiairányítási rendszert vezették be 2018-ban, ami a folyamatos fejlődésről, energiahatékonyságról és az energiatudatos folyamatokról szól. A cég energiahatékonysági projektekkel, valamint oktatásokkal és dolgozói szemléletfejlesztéssel kívánt megfelelni az előírásoknak: 2021 októberig többek között LED-ek, napelemek, energia-monitoring rendszerek és nem fosszilis alapú fűtésrendszerek telepítésével, 35 üzlet épületgépészeti korszerűsítésével, elektromos és hibrid autók beszerzésével, üzleteik több mint negyedénél elektromos autó töltőállomások üzembehelyezésével, illetve a teljes üzlethálózatban e-learning bevezetésével tett azért, hogy a vállalások 2022-ig teljesülhessenek.
A 2021-es Energiahatékonysági Kiválósági Pályázatot a Virtuális Erőmű Program keretében hirdették meg, amely a köztársasági elnök fővédnöksége alatt az Európai Bizottság által a legjobb három uniós energiahatékonysági program közé választott fentarthatósági kezdeményezés. Célja, hogy a partnerek energia- és CO2 megtakarításait pályázatain és projektjein keresztül összegyűjtse, bemutassa, jó példáikat megossza és díjazza.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >