Energiahatékony Vállalat Díjat érdemelt ki a PENNY
Energiahatékony Vállalat 2021 címmel ismerték el a PENNY-t sikeres energiahatékonysági projektjeiért. A Magyar Innováció és Hatékonyság (MI6) Nonprofit Kft. Energiahatékonysági Kiválósági Pályázatára olyan vállalatok jelentkezhettek, akik már az energiahatékonyság növelése érdekében megvalósított és kimutatható eredménnyel rendelkező intézkedéseket tudtak felmutatni.
„Nagyon büszkék vagyunk, hogy az Energiahatékony Vállalat Díjjal ismerték el munkánkat. Mi a PENNY-nél a jövő nemzedékére gondolva kötelességünknek érezzük, hogy egy tisztább, élhetőbb környezetet biztosítsunk. Az intézkedéseinknek hála 2020-ban sikerült jelentősen csökkenteni az összes villamosenergia-fogyasztásunkat a 2019-es évhez képest, és csapatunkkal karöltve idén is folytattuk az energiahatékonysági projekteket az üzleteinkben és a logisztikai központjainkban egyaránt”
– nyilatkozta Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.

A kiskereskedelmi vállalat célja egy tisztább környezetet teremteni
A PENNY-nél első lépcsőként az ISO 50001 energiairányítási rendszert vezették be 2018-ban, ami a folyamatos fejlődésről, energiahatékonyságról és az energiatudatos folyamatokról szól. A cég energiahatékonysági projektekkel, valamint oktatásokkal és dolgozói szemléletfejlesztéssel kívánt megfelelni az előírásoknak: 2021 októberig többek között LED-ek, napelemek, energia-monitoring rendszerek és nem fosszilis alapú fűtésrendszerek telepítésével, 35 üzlet épületgépészeti korszerűsítésével, elektromos és hibrid autók beszerzésével, üzleteik több mint negyedénél elektromos autó töltőállomások üzembehelyezésével, illetve a teljes üzlethálózatban e-learning bevezetésével tett azért, hogy a vállalások 2022-ig teljesülhessenek.
A 2021-es Energiahatékonysági Kiválósági Pályázatot a Virtuális Erőmű Program keretében hirdették meg, amely a köztársasági elnök fővédnöksége alatt az Európai Bizottság által a legjobb három uniós energiahatékonysági program közé választott fentarthatósági kezdeményezés. Célja, hogy a partnerek energia- és CO2 megtakarításait pályázatain és projektjein keresztül összegyűjtse, bemutassa, jó példáikat megossza és díjazza.
Kapcsolódó cikkeink
Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY nyitvatartása május elsején
Május elsején a PENNY üzletei zárva tartanak, a hét többi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >