AI-alapú salátabárt helyezett üzembe az amerikai Schnuck Markets üzleteiben
A Schnuck Markets Inc. „intelligens salátabár” kínálta élménnyel várja vásárlóit egyes üzleteiben.
A Schnuck Markets a Picadeli mesterséges intelligencia (AI) alapú salátabár megoldását alkalmazza 22 szupermarketében Missouri és Illinois államban, valamint az Eatwell Market lánc helyszínein. A Schnucks 2023 márciusában jelentette be a bevezetést.
A Picadeli megoldása a saját fejlesztésű szoftver és hardver révén lehetővé teszi az ellátási lánc teljes nyomon követését. Emellett a QR-kód beolvasásával a Schnucks gondoskodhat arról, hogy a salátabár tárlói ne álljanak a megengedettnél tovább üresen, ugyanis a berendezés jelzést ad az utántöltés és az újrarendelés szükségességéről.
A mesterséges intelligencia alapú salátabár az egyes Schnucks üzletekre egyedileg testre szabott, és gépi tanulás útján képes meghatározni, hogy az egyes üzletekben mely hozzávalók fogynak a leginkább. A megoldás az élelmiszerbiztonságot számos funkcióval támogatja: így elemei higiénikus anyagokból készültek, technológiával működtetett tetővel zárható, valamint automata kézfertőtlenítő és tálka-adagoló is megtalálható benne. A saláta kiszedésére használt eszközök úgy kerültek rögzítésre, hogy azok nyele soha ne érintkezzen az élelmiszerrel, és a termékek ne keveredjenek.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Kihirdették az Európai Unió mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét
A mai napon kihirdették az EU mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >