Két kezdeményezést indít a Nestlé kakaóellátási lánca szén-dioxid-mentesítésére
A globális élelmiszeripari vállalat közölte, hogy új projektjei célja, hogy 20 év alatt több mint 500 000 tonna szén-dioxidot vonjon ki kakaóellátási láncából.
A Nestlé közölte, hogy két projektet indít, amelyek célja a kakaóellátási láncok szén-dioxid-kibocsátásának csökkentése. A csütörtökön bejelentett kezdeményezés a vállalat azon kötelezettségvállalására épül, melynek értelmében kibocsátását 2050-re nettó zéróra mérsékli.
A globális élelmiszergyártó vállalat a két projektet beszállítókkal, a Cargill-lel és az Export Trading Group Beyond Beans nevű szervezetével közösen dolgozza ki öt év alatt. A projektek az éghajlatváltozás kakaóiparra gyakorolt hatását az agrárerdészet előmozdításával, a regeneratív mezőgazdaságra való áttérés felgyorsításával és a kakaótermelő közösségek körüli leromlott állapotú földterületek újraerdősítésének támogatásával kívánják kezelni.
A Nestlé szerint a kezdeményezések együttesen a becslések szerint 20 év alatt több mint 500 000 tonna szén-dioxidot fognak kivonni az ellátási láncból. A vállalat azt is elmondta, hogy minden egyes projekthez „megbízható” szén-dioxid monitoring és elszámolási keretrendszert állít fel, amely nyomon követi az életciklus során elért eredményeket.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >