Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
2018 november 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül. A formabontó szakkönyv négy szerzője, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást – kizárólag az Instagramon.
„Mivel üssük el az időt ezen a nyáron? – fogalmazódott meg bennünk a gondolat 2018 tavaszán. Mindannyian tudni akartuk, hogy a sok tipp és trükk, amit olvasunk, vagy alkalmazunk az instán, az mennyire működik a valóságban. Így kezdtünk bele egy nyári hobbi-projektbe, amiben egy induló kkv Instagram fiókját építettük fel a nulláról, és közben mindent mértünk, amit csak mérni lehet. A projekt gyorsan beindult, mindannyian nagyon szerettük csinálni. Egyszer csak elrepült a nyár, mi pedig annyi tapasztalatot gyűjtöttünk, hogy gondoltunk egy nagyot és növeltük a tétet: megírtuk ezt a könyvet.” – olvasható a könyv előszavában.
Az Instagram, mint marketing eszköz egy olyan új terület, ahol magyar nyelven még kevés szakirodalom elérhető. A most megjelenő Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához című könyv egy különleges és valóban hiánypótló alkotás, ami minden marketingesnek és kkv cégvezetőnek hasznos olvasmány, hiszen valós esettanulmányon keresztül mutatja be a legújabb trükköket és tippeket, amelyeket a szerzők kipróbáltak, leteszteltek és most bemutatják az eredményeket a nagyközönség számára is.
A könyv hivatalos bemutatója november végén lesz, egybekötve egy azonnal gyakorlati tudást is adó mini-tréninggel, illetve panelbeszélgetéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >Decemberben alig változott a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt.– az EU támogatásával –felmérése szerint decemberben…
Tovább olvasom >Ünnepi fogások: bacon kuglóf, baconos sajttorta és szilveszteri kandírozott virslifalatkák
Sokszor egy-egy szokatlanabb hozzávaló, vagy akár maga a tálalás is…
Tovább olvasom >