Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
2018 november 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül. A formabontó szakkönyv négy szerzője, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást – kizárólag az Instagramon.
„Mivel üssük el az időt ezen a nyáron? – fogalmazódott meg bennünk a gondolat 2018 tavaszán. Mindannyian tudni akartuk, hogy a sok tipp és trükk, amit olvasunk, vagy alkalmazunk az instán, az mennyire működik a valóságban. Így kezdtünk bele egy nyári hobbi-projektbe, amiben egy induló kkv Instagram fiókját építettük fel a nulláról, és közben mindent mértünk, amit csak mérni lehet. A projekt gyorsan beindult, mindannyian nagyon szerettük csinálni. Egyszer csak elrepült a nyár, mi pedig annyi tapasztalatot gyűjtöttünk, hogy gondoltunk egy nagyot és növeltük a tétet: megírtuk ezt a könyvet.” – olvasható a könyv előszavában.
Az Instagram, mint marketing eszköz egy olyan új terület, ahol magyar nyelven még kevés szakirodalom elérhető. A most megjelenő Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához című könyv egy különleges és valóban hiánypótló alkotás, ami minden marketingesnek és kkv cégvezetőnek hasznos olvasmány, hiszen valós esettanulmányon keresztül mutatja be a legújabb trükköket és tippeket, amelyeket a szerzők kipróbáltak, leteszteltek és most bemutatják az eredményeket a nagyközönség számára is.
A könyv hivatalos bemutatója november végén lesz, egybekötve egy azonnal gyakorlati tudást is adó mini-tréninggel, illetve panelbeszélgetéssel.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Célzás vagy túl-célzás? – Az új marketing-dilemma
Többmilliárd hirdetésmegjelenés fényében, a mai marketing sikerének kulcsa az egyensúly:…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >