Megállapodott a Lavazza a francia Maxicoffee megvásárlásáról
Az olasz Lavazza kötelező érvényű ajánlatot tett a francia MaxiCoffee megvásárlására, így igyekezvén megszilárdítani pozícióját Franciaországban és az e-kereskedelemben.
„Stratégiánk értelmében támogatjuk a MaxiCoffee további fejlődését, amely mint több márkát értékesítő független e-kereskedelmi platform működik majd tovább” – mondta Antonio Baravalle, a Lavazza vezérigazgatója egy nyilatkozatban.
Az alapító Christophe Brancato, a 21 Invest olasz magántőkevállalat és más befektetők közös tulajdonában álló, mintegy 1500 főt foglalkoztató MaxiCoffee egy online platformon és mintegy 60 kiskereskedelmi üzleten keresztül működik 2007 óta.
Christophe Brancato kisebbségi részesedéssel fog a MaxiCoffee tőkéjébe újbóli befektetést eszközölni – áll a további pénzügyi részleteket nem közlő közleményben.
Az év elején a nyersanyagárak emelkedése miatt a Lavazza kihívásokkal teli 2022-re számított, miután 2021-ben jelentős nyereségnövekedésről számolt be.
A bevételek tavaly 11%-kal emelkedve elérték a 2,3 milliárd eurót, ami annak is köszönhető, hogy a járvány okán bevezetett lezárások miatti lassulást követően az „out-of-home” csatorna is újra lendületbe jött.
Kapcsolódó cikkeink
Több ezer magyar webáruház válhat potenciális hirdetési felületté
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >