Megállapodott a Lavazza a francia Maxicoffee megvásárlásáról
Az olasz Lavazza kötelező érvényű ajánlatot tett a francia MaxiCoffee megvásárlására, így igyekezvén megszilárdítani pozícióját Franciaországban és az e-kereskedelemben.
„Stratégiánk értelmében támogatjuk a MaxiCoffee további fejlődését, amely mint több márkát értékesítő független e-kereskedelmi platform működik majd tovább” – mondta Antonio Baravalle, a Lavazza vezérigazgatója egy nyilatkozatban.
Az alapító Christophe Brancato, a 21 Invest olasz magántőkevállalat és más befektetők közös tulajdonában álló, mintegy 1500 főt foglalkoztató MaxiCoffee egy online platformon és mintegy 60 kiskereskedelmi üzleten keresztül működik 2007 óta.
Christophe Brancato kisebbségi részesedéssel fog a MaxiCoffee tőkéjébe újbóli befektetést eszközölni – áll a további pénzügyi részleteket nem közlő közleményben.
Az év elején a nyersanyagárak emelkedése miatt a Lavazza kihívásokkal teli 2022-re számított, miután 2021-ben jelentős nyereségnövekedésről számolt be.
A bevételek tavaly 11%-kal emelkedve elérték a 2,3 milliárd eurót, ami annak is köszönhető, hogy a járvány okán bevezetett lezárások miatti lassulást követően az „out-of-home” csatorna is újra lendületbe jött.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >