Megállapodott a Lavazza a francia Maxicoffee megvásárlásáról
Az olasz Lavazza kötelező érvényű ajánlatot tett a francia MaxiCoffee megvásárlására, így igyekezvén megszilárdítani pozícióját Franciaországban és az e-kereskedelemben.
„Stratégiánk értelmében támogatjuk a MaxiCoffee további fejlődését, amely mint több márkát értékesítő független e-kereskedelmi platform működik majd tovább” – mondta Antonio Baravalle, a Lavazza vezérigazgatója egy nyilatkozatban.
Az alapító Christophe Brancato, a 21 Invest olasz magántőkevállalat és más befektetők közös tulajdonában álló, mintegy 1500 főt foglalkoztató MaxiCoffee egy online platformon és mintegy 60 kiskereskedelmi üzleten keresztül működik 2007 óta.
Christophe Brancato kisebbségi részesedéssel fog a MaxiCoffee tőkéjébe újbóli befektetést eszközölni – áll a további pénzügyi részleteket nem közlő közleményben.
Az év elején a nyersanyagárak emelkedése miatt a Lavazza kihívásokkal teli 2022-re számított, miután 2021-ben jelentős nyereségnövekedésről számolt be.
A bevételek tavaly 11%-kal emelkedve elérték a 2,3 milliárd eurót, ami annak is köszönhető, hogy a járvány okán bevezetett lezárások miatti lassulást követően az „out-of-home” csatorna is újra lendületbe jött.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >