ISM 2024: több kiállító, nagyobb változatosság
A világ vezető édesipari és snack kiállítása, az ISM 2024 januárjában soha nem látott változatosságot hoz. A 70 országból érkező 1350 kiállítóval és 35 európai, ázsiai, észak- és dél-amerikai közösségi standdal a vásár a termékek és innovációk széles skáláját vonultatja fel. A résztvevők között megtalálhatók a világpiac vezető szereplői és az iparági óriások, valamint feltörekvő vállalatok és induló vállalkozások olyan országokból, mint Albánia, Algéria, Kanada, Jordánia és Üzbegisztán.
Az ISM hat csarnokában a látogatók minden érzékszervükkel elmerülhetnek az édességek és snackek világában. Különösen az USA, Latin-Amerika és a Közel-Kelet új országpavilonjaival kibővített 4.2. csarnok enged teret a nemzetközi sokszínűségnek Belgium, Franciaország, Görögország, Írország, Hollandia, Franciaország, Írország, Olaszország, Hollandia, Svájc és az Egyesült Királyság már meglévő pavilonjai mellett.
Az 5.2-es csarnokban a korábbiaknál nagyobb formában folytatódik a sikeres Lab5 by ISM, amely fesztiválhangulatú, egyedülálló vásári élményt nyújt.
A vásár további kiemelt eseményei közé tartozik az ISM-díjátadó, amelynek keretében minden évben egy személyiséget díjaznak az iparágban elért különleges eredményeiért. Az új termékeket bemutató (New Product Showcase, NPS) keretében a vasárnap esti ISM Night során kerül díjazásra a három leginnovatívabb termék. A fogyasztói különdíj idén másodszor kerül átadásra az ISM és a Foodnewsgermany együttműködésében. Újdonság az ISM és a Middle Easttel által közösen odaítélt Consumer Award, ahol az Egyesült Arab Emírségek fogyasztói választhatják ki kedvencüket az NPS termékek közül.
A vásár trend- és piacelemzéseit az Innova Market Insights és az Euromonitor mutatja be. Ezt a start-upok bemutatkozása és más kulcsfontosságú témakörök tárgyalása egészíti ki, melyek között szerepel – egyebek mellett – a dmexco-val együttműködésben megvalósuló digitális oktatás, valamint az édesiparban bevált gyakorlatok bemutatása az energiahatékonyság, a fenntarthatóság, az éghajlatbarát gyártás, a regeneratív értékláncok és a körforgásos gazdaság területén.
Az édesség– és snackágazat kiállítói és influenszerei innovatív speed dating (villámrandi) formában találkoznak egymással az egyszerűbb kapcsolatépítés, az új termékek EU-s marketingjének megkönnyítése és a márkaismertség növelése jegyében.
A vasárnap esti, informális találkozóhelyként szolgáló ISM party kifejezetten a fiatal szakembereknek szól.
ISM Cologne
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >Németországban 70%-kal nőttek a snackekre fordított költések
Jelentősen megugrott a németek snackfogyasztása az elmúlt években: a YouGov…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >