ISM 2024: több kiállító, nagyobb változatosság
A világ vezető édesipari és snack kiállítása, az ISM 2024 januárjában soha nem látott változatosságot hoz. A 70 országból érkező 1350 kiállítóval és 35 európai, ázsiai, észak- és dél-amerikai közösségi standdal a vásár a termékek és innovációk széles skáláját vonultatja fel. A résztvevők között megtalálhatók a világpiac vezető szereplői és az iparági óriások, valamint feltörekvő vállalatok és induló vállalkozások olyan országokból, mint Albánia, Algéria, Kanada, Jordánia és Üzbegisztán.
Az ISM hat csarnokában a látogatók minden érzékszervükkel elmerülhetnek az édességek és snackek világában. Különösen az USA, Latin-Amerika és a Közel-Kelet új országpavilonjaival kibővített 4.2. csarnok enged teret a nemzetközi sokszínűségnek Belgium, Franciaország, Görögország, Írország, Hollandia, Franciaország, Írország, Olaszország, Hollandia, Svájc és az Egyesült Királyság már meglévő pavilonjai mellett.
Az 5.2-es csarnokban a korábbiaknál nagyobb formában folytatódik a sikeres Lab5 by ISM, amely fesztiválhangulatú, egyedülálló vásári élményt nyújt.
A vásár további kiemelt eseményei közé tartozik az ISM-díjátadó, amelynek keretében minden évben egy személyiséget díjaznak az iparágban elért különleges eredményeiért. Az új termékeket bemutató (New Product Showcase, NPS) keretében a vasárnap esti ISM Night során kerül díjazásra a három leginnovatívabb termék. A fogyasztói különdíj idén másodszor kerül átadásra az ISM és a Foodnewsgermany együttműködésében. Újdonság az ISM és a Middle Easttel által közösen odaítélt Consumer Award, ahol az Egyesült Arab Emírségek fogyasztói választhatják ki kedvencüket az NPS termékek közül.
A vásár trend- és piacelemzéseit az Innova Market Insights és az Euromonitor mutatja be. Ezt a start-upok bemutatkozása és más kulcsfontosságú témakörök tárgyalása egészíti ki, melyek között szerepel – egyebek mellett – a dmexco-val együttműködésben megvalósuló digitális oktatás, valamint az édesiparban bevált gyakorlatok bemutatása az energiahatékonyság, a fenntarthatóság, az éghajlatbarát gyártás, a regeneratív értékláncok és a körforgásos gazdaság területén.
Az édesség– és snackágazat kiállítói és influenszerei innovatív speed dating (villámrandi) formában találkoznak egymással az egyszerűbb kapcsolatépítés, az új termékek EU-s marketingjének megkönnyítése és a márkaismertség növelése jegyében.
A vasárnap esti, informális találkozóhelyként szolgáló ISM party kifejezetten a fiatal szakembereknek szól.
ISM Cologne
Kapcsolódó cikkeink
Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >