A megélhetési költségek ellenére utazni és szórakozni terveznek idén nyáron az amerikai fiatalok
Az amerikai fiatalok a tartósan magas megélhetési költségek ellenére is utazni, koncertekre és rendezvényekre járni, valamint étteremben vacsorázni terveznek idén nyáron.
Az American Express „Amex Trendex Millennial and Gen Z Summer Spotlight Report” jelentése szerint az Y– és Z-generációs válaszadók többségének (81%) vannak a nyárra utazási tervei, és 62%-uk egy konkrét tevékenység, például wellness vagy szórakozás köré tervezi az idei nyári utazást. A megkérdezettek 70%-a azt állítja, hogy jellemzően ruhát vagy cipőt vásárol az utazásra készülve.
Különösen a nők tervezik, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a nyárból: 51% az idén nyáron zenei fesztiválokon és koncerteken akar részt venni, 43% pedig azt állítja, hogy a bakancslistás szórakoztató eseményekre tervez menni. Az idén nyáron külföldi utazást tervező megkérdezett nők 38%-ának céliránya Európa.
Ami a vendéglátást illeti, az Y- és Z-genarációs válaszadók közel fele (47%) tervezi, hogy gasztronómiai fesztiválokra látogat el. Kétharmaduk (66%) számolt be arról, hogy hetente legalább 40 dollárt költ elvitelre készülő ételre. A megnövekedett étkezési költségek ellenére azonban a felmérés szerint a válaszadók 20%-a több borravalót ad, mint tavaly.
Sokak számára van napirenden egy jól ismert étteremben való étkezés, 41% szívesen biztosít nehezen megszerezhető asztalfoglalást is csak azért, hogy elmondhassa, már járt ezen a helyen. A boomer korosztályban ez az arány mindössze 13%, az X-generációban pedig 24%.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
A STEM érdeklődésű Z-generációs fiatalok határozott elképzelésekkel lépnek be a munka világába egy új kutatás szerint
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok,…
Tovább olvasom >Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >