A megélhetési költségek ellenére utazni és szórakozni terveznek idén nyáron az amerikai fiatalok
Az amerikai fiatalok a tartósan magas megélhetési költségek ellenére is utazni, koncertekre és rendezvényekre járni, valamint étteremben vacsorázni terveznek idén nyáron.
Az American Express „Amex Trendex Millennial and Gen Z Summer Spotlight Report” jelentése szerint az Y– és Z-generációs válaszadók többségének (81%) vannak a nyárra utazási tervei, és 62%-uk egy konkrét tevékenység, például wellness vagy szórakozás köré tervezi az idei nyári utazást. A megkérdezettek 70%-a azt állítja, hogy jellemzően ruhát vagy cipőt vásárol az utazásra készülve.
Különösen a nők tervezik, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a nyárból: 51% az idén nyáron zenei fesztiválokon és koncerteken akar részt venni, 43% pedig azt állítja, hogy a bakancslistás szórakoztató eseményekre tervez menni. Az idén nyáron külföldi utazást tervező megkérdezett nők 38%-ának céliránya Európa.
Ami a vendéglátást illeti, az Y- és Z-genarációs válaszadók közel fele (47%) tervezi, hogy gasztronómiai fesztiválokra látogat el. Kétharmaduk (66%) számolt be arról, hogy hetente legalább 40 dollárt költ elvitelre készülő ételre. A megnövekedett étkezési költségek ellenére azonban a felmérés szerint a válaszadók 20%-a több borravalót ad, mint tavaly.
Sokak számára van napirenden egy jól ismert étteremben való étkezés, 41% szívesen biztosít nehezen megszerezhető asztalfoglalást is csak azért, hogy elmondhassa, már járt ezen a helyen. A boomer korosztályban ez az arány mindössze 13%, az X-generációban pedig 24%.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új megközelítés kell a bogyós gyümölcsök termesztésében
Bár az éghajlatváltozás komoly hatással van a bogyós gyümölcsök hazai…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >