A megélhetési költségek ellenére utazni és szórakozni terveznek idén nyáron az amerikai fiatalok
Az amerikai fiatalok a tartósan magas megélhetési költségek ellenére is utazni, koncertekre és rendezvényekre járni, valamint étteremben vacsorázni terveznek idén nyáron.
Az American Express „Amex Trendex Millennial and Gen Z Summer Spotlight Report” jelentése szerint az Y– és Z-generációs válaszadók többségének (81%) vannak a nyárra utazási tervei, és 62%-uk egy konkrét tevékenység, például wellness vagy szórakozás köré tervezi az idei nyári utazást. A megkérdezettek 70%-a azt állítja, hogy jellemzően ruhát vagy cipőt vásárol az utazásra készülve.
Különösen a nők tervezik, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a nyárból: 51% az idén nyáron zenei fesztiválokon és koncerteken akar részt venni, 43% pedig azt állítja, hogy a bakancslistás szórakoztató eseményekre tervez menni. Az idén nyáron külföldi utazást tervező megkérdezett nők 38%-ának céliránya Európa.
Ami a vendéglátást illeti, az Y- és Z-genarációs válaszadók közel fele (47%) tervezi, hogy gasztronómiai fesztiválokra látogat el. Kétharmaduk (66%) számolt be arról, hogy hetente legalább 40 dollárt költ elvitelre készülő ételre. A megnövekedett étkezési költségek ellenére azonban a felmérés szerint a válaszadók 20%-a több borravalót ad, mint tavaly.
Sokak számára van napirenden egy jól ismert étteremben való étkezés, 41% szívesen biztosít nehezen megszerezhető asztalfoglalást is csak azért, hogy elmondhassa, már járt ezen a helyen. A boomer korosztályban ez az arány mindössze 13%, az X-generációban pedig 24%.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >