A megélhetési költségek ellenére utazni és szórakozni terveznek idén nyáron az amerikai fiatalok
Az amerikai fiatalok a tartósan magas megélhetési költségek ellenére is utazni, koncertekre és rendezvényekre járni, valamint étteremben vacsorázni terveznek idén nyáron.
Az American Express „Amex Trendex Millennial and Gen Z Summer Spotlight Report” jelentése szerint az Y– és Z-generációs válaszadók többségének (81%) vannak a nyárra utazási tervei, és 62%-uk egy konkrét tevékenység, például wellness vagy szórakozás köré tervezi az idei nyári utazást. A megkérdezettek 70%-a azt állítja, hogy jellemzően ruhát vagy cipőt vásárol az utazásra készülve.
Különösen a nők tervezik, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a nyárból: 51% az idén nyáron zenei fesztiválokon és koncerteken akar részt venni, 43% pedig azt állítja, hogy a bakancslistás szórakoztató eseményekre tervez menni. Az idén nyáron külföldi utazást tervező megkérdezett nők 38%-ának céliránya Európa.
Ami a vendéglátást illeti, az Y- és Z-genarációs válaszadók közel fele (47%) tervezi, hogy gasztronómiai fesztiválokra látogat el. Kétharmaduk (66%) számolt be arról, hogy hetente legalább 40 dollárt költ elvitelre készülő ételre. A megnövekedett étkezési költségek ellenére azonban a felmérés szerint a válaszadók 20%-a több borravalót ad, mint tavaly.
Sokak számára van napirenden egy jól ismert étteremben való étkezés, 41% szívesen biztosít nehezen megszerezhető asztalfoglalást is csak azért, hogy elmondhassa, már járt ezen a helyen. A boomer korosztályban ez az arány mindössze 13%, az X-generációban pedig 24%.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 termék ára csökkent a PENNY-ben
A PENNY 2025 januárjától közel 100 termék árát csökkentette tartósan,…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Nehéz jó háztartási gépet választani
Egy új háztartási gép vagy elektronikai eszköz valódi költsége nem…
Tovább olvasom >