A francia InVivo-é lett a világ egyik legrégibb malátacsíráztatója
A Malteries Soufflet, a francia InVivo francia mezőgazdasági cég egyik leányvállalata megállapodást írt alá a belga Castle Malting malátagyár, a világ egyik legrégebbi söralapanyag-gyártójának megvásárlásáról.
Amikor az InVivo 2021 végén bejelentette a Soufflet felvásárlását, azt mondta, öt éven belül a világ legnagyobb malátakészítőjévé kíván válni azáltal, hogy malátaüzletágának méretét külső növekedéssel megduplázza.
La Malterie du Château
A Castle Malting (franciául: „La Malterie du Château”) a Belgium déli részén található Beloeil kastélya közelében található. Az 1868-ban alapított malátagyár az ország legrégebbi és a világ egyik legrégebbi malátagyára.
Belgium híres söreiről, amelyek számos ízben, színben és változatos alkoholtartalommal kaphatók. Emellett az ország jelentős malátagyártó is, több mint 160 országba exportál.
A Castle Malting révén a Malteries Soufflet-nek lehetősége nyílna tevékenysége fejlesztésére a magasabb hozzáadott értékű kézműves sörök piacán, ahol egyelőre nem igazán van jelen, mondta az InVivo.
Az akvizíció az első negyedévben véglegesítésre kerül – közölte a vállalat, amely a tranzakció pénzügyi részleteiről információt nem osztott meg.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >