A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company 340 ezer dollárt fektetett be az amerikai mogyorótermesztés támogatására – jelentette be a vállalat november 14-én.
Az összeg két egyetem között oszlik meg: az Oregon State University (OSU) 180 ezer, míg a Rutgers University 160 ezer dolláros támogatásban részesül.
A támogatások célja az egyetemek együttműködésének erősítése a helyi mogyorótermelőkkel, valamint a fenntarthatósági törekvések előmozdítása az ágazatban. Az OSU-n folyó projektek a mogyoróültetvényeket érintő invazív fajok, betegségek és gyomnövények kezelésére koncentrálnak, míg a Rutgers University a keleti mogyoróvész ellenálló fáinak nemesítését végzi.
Fenntartható mogyoróellátási lánc
Az USA mogyorótermelésének 99%-át a Willamette-völgy adja. A Ferrero már évek óta együttműködik az OSU-val, és eddig több mint 760 ezer dollárral támogatta az egyetem mezőgazdasági programjait. A Rutgers Egyetem kutatása az amerikai keleti államok mogyorótermelésének fejlesztését célozza.
Tommaso de Gregorio, a Ferrero mezőgazdasági részlegének vezetője hangsúlyozta, hogy a vállalat küldetése a mogyoró-ellátási lánc teljes körű irányítása.
A Ferrero világszerte 37 gyártóüzemet működtet, az USA-ban pedig többek között Illinois, Arizona és New Jersey államokban találhatók gyártóközpontjai. A vállalat az észak-amerikai mogyoróellátás fejlesztése mellett Olaszországból, Törökországból és más országokból is importál mogyorót, amelyek 90%-ának eredetét már nyomon követi.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >