A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company 340 ezer dollárt fektetett be az amerikai mogyorótermesztés támogatására – jelentette be a vállalat november 14-én.
Az összeg két egyetem között oszlik meg: az Oregon State University (OSU) 180 ezer, míg a Rutgers University 160 ezer dolláros támogatásban részesül.
A támogatások célja az egyetemek együttműködésének erősítése a helyi mogyorótermelőkkel, valamint a fenntarthatósági törekvések előmozdítása az ágazatban. Az OSU-n folyó projektek a mogyoróültetvényeket érintő invazív fajok, betegségek és gyomnövények kezelésére koncentrálnak, míg a Rutgers University a keleti mogyoróvész ellenálló fáinak nemesítését végzi.
Fenntartható mogyoróellátási lánc
Az USA mogyorótermelésének 99%-át a Willamette-völgy adja. A Ferrero már évek óta együttműködik az OSU-val, és eddig több mint 760 ezer dollárral támogatta az egyetem mezőgazdasági programjait. A Rutgers Egyetem kutatása az amerikai keleti államok mogyorótermelésének fejlesztését célozza.
Tommaso de Gregorio, a Ferrero mezőgazdasági részlegének vezetője hangsúlyozta, hogy a vállalat küldetése a mogyoró-ellátási lánc teljes körű irányítása.
A Ferrero világszerte 37 gyártóüzemet működtet, az USA-ban pedig többek között Illinois, Arizona és New Jersey államokban találhatók gyártóközpontjai. A vállalat az észak-amerikai mogyoróellátás fejlesztése mellett Olaszországból, Törökországból és más országokból is importál mogyorót, amelyek 90%-ának eredetét már nyomon követi.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >