A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company 340 ezer dollárt fektetett be az amerikai mogyorótermesztés támogatására – jelentette be a vállalat november 14-én.
Az összeg két egyetem között oszlik meg: az Oregon State University (OSU) 180 ezer, míg a Rutgers University 160 ezer dolláros támogatásban részesül.
A támogatások célja az egyetemek együttműködésének erősítése a helyi mogyorótermelőkkel, valamint a fenntarthatósági törekvések előmozdítása az ágazatban. Az OSU-n folyó projektek a mogyoróültetvényeket érintő invazív fajok, betegségek és gyomnövények kezelésére koncentrálnak, míg a Rutgers University a keleti mogyoróvész ellenálló fáinak nemesítését végzi.
Fenntartható mogyoróellátási lánc
Az USA mogyorótermelésének 99%-át a Willamette-völgy adja. A Ferrero már évek óta együttműködik az OSU-val, és eddig több mint 760 ezer dollárral támogatta az egyetem mezőgazdasági programjait. A Rutgers Egyetem kutatása az amerikai keleti államok mogyorótermelésének fejlesztését célozza.
Tommaso de Gregorio, a Ferrero mezőgazdasági részlegének vezetője hangsúlyozta, hogy a vállalat küldetése a mogyoró-ellátási lánc teljes körű irányítása.
A Ferrero világszerte 37 gyártóüzemet működtet, az USA-ban pedig többek között Illinois, Arizona és New Jersey államokban találhatók gyártóközpontjai. A vállalat az észak-amerikai mogyoróellátás fejlesztése mellett Olaszországból, Törökországból és más országokból is importál mogyorót, amelyek 90%-ának eredetét már nyomon követi.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >