Frissáru házhozszállítási szolgáltatást indít a DPD Portugáliában
Új frissélelmiszer- és ital-házhozszállítási szolgáltatást indított a DPD Portugália szárazföldi területein.
A hőmérséklet-szabályozott (0° és 4°C közötti) DPD Fresh szállítási szolgáltatás célja, hogy támogassa a termelőket és a forgalmazókat friss termékeik értékesítésében, valamint a fogyasztókat az ezekhez való hozzájutásban.
A szolgáltatás magában foglalja a hőmérséklet rögzítését a szállítás időpontjában és annak rendelkezésre bocsátását a szállítási igazoláson, ami nagyon hasznos az olyan vállalkozások számára, mint az élelmiszerüzletek vagy a HoReCa szektor – közölte a vállalat.
DPD Fresh
A DPD Portugal a DPD Fresh támogatása érdekében fejlesztette infrastruktúráját, beleértve a szállítát fő útvonalait és logisztikai központokat is, amelyek mindegyike hűtőházakkal van felszerelve.
A szolgáltatás a hét hat napján érhető el, a kiszállítások a begyűjtést követő reggelen történnek, így ez a leggyorsabb országos szolgáltatás Portugáliában.
A DPD célja, hogy vezető szerepet töltsön be a hőmérséklet-szabályozott csomagszállításban.
Európai terjeszkedés
Portugáliát megelőzően a DPD az európai terjeszkedési folyamat részeként Spanyolországban, Franciaországban, Belgiumban, Luxemburgban, Olaszországban, Litvániában és Franciaországban is sikeresen bevezette a friss termékek hőmérséklet-szabályozott kiszállítását.
A DPD éves elemzése szerint jelenleg az online fogyasztók 71%-a vásárol fogyasztásra kész meleg és hideg élelmiszereket, 46%-a pedig kész ételeket.
Emellett a portugál fogyasztók szokásai is átalakultak: egyre többen fogyasztanak helyi forrásból származó, egészséges, diétás, vegán vagy biotermékeket, ugyanakkor a fenntarthatóságra is ügyelnek.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >