Frissáru házhozszállítási szolgáltatást indít a DPD Portugáliában
Új frissélelmiszer- és ital-házhozszállítási szolgáltatást indított a DPD Portugália szárazföldi területein.
A hőmérséklet-szabályozott (0° és 4°C közötti) DPD Fresh szállítási szolgáltatás célja, hogy támogassa a termelőket és a forgalmazókat friss termékeik értékesítésében, valamint a fogyasztókat az ezekhez való hozzájutásban.
A szolgáltatás magában foglalja a hőmérséklet rögzítését a szállítás időpontjában és annak rendelkezésre bocsátását a szállítási igazoláson, ami nagyon hasznos az olyan vállalkozások számára, mint az élelmiszerüzletek vagy a HoReCa szektor – közölte a vállalat.
DPD Fresh
A DPD Portugal a DPD Fresh támogatása érdekében fejlesztette infrastruktúráját, beleértve a szállítát fő útvonalait és logisztikai központokat is, amelyek mindegyike hűtőházakkal van felszerelve.
A szolgáltatás a hét hat napján érhető el, a kiszállítások a begyűjtést követő reggelen történnek, így ez a leggyorsabb országos szolgáltatás Portugáliában.
A DPD célja, hogy vezető szerepet töltsön be a hőmérséklet-szabályozott csomagszállításban.
Európai terjeszkedés
Portugáliát megelőzően a DPD az európai terjeszkedési folyamat részeként Spanyolországban, Franciaországban, Belgiumban, Luxemburgban, Olaszországban, Litvániában és Franciaországban is sikeresen bevezette a friss termékek hőmérséklet-szabályozott kiszállítását.
A DPD éves elemzése szerint jelenleg az online fogyasztók 71%-a vásárol fogyasztásra kész meleg és hideg élelmiszereket, 46%-a pedig kész ételeket.
Emellett a portugál fogyasztók szokásai is átalakultak: egyre többen fogyasztanak helyi forrásból származó, egészséges, diétás, vegán vagy biotermékeket, ugyanakkor a fenntarthatóságra is ügyelnek.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >Portugália új kormánya visszavonja a Nutri-Score címkézésre vonatkozó programot
Míg Portugália előző kormánya az élelmiszer-termékeket tápértékük alapján rangsoroló jelzőlámpás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >