Frissáru házhozszállítási szolgáltatást indít a DPD Portugáliában
Új frissélelmiszer- és ital-házhozszállítási szolgáltatást indított a DPD Portugália szárazföldi területein.
A hőmérséklet-szabályozott (0° és 4°C közötti) DPD Fresh szállítási szolgáltatás célja, hogy támogassa a termelőket és a forgalmazókat friss termékeik értékesítésében, valamint a fogyasztókat az ezekhez való hozzájutásban.
A szolgáltatás magában foglalja a hőmérséklet rögzítését a szállítás időpontjában és annak rendelkezésre bocsátását a szállítási igazoláson, ami nagyon hasznos az olyan vállalkozások számára, mint az élelmiszerüzletek vagy a HoReCa szektor – közölte a vállalat.
DPD Fresh
A DPD Portugal a DPD Fresh támogatása érdekében fejlesztette infrastruktúráját, beleértve a szállítát fő útvonalait és logisztikai központokat is, amelyek mindegyike hűtőházakkal van felszerelve.
A szolgáltatás a hét hat napján érhető el, a kiszállítások a begyűjtést követő reggelen történnek, így ez a leggyorsabb országos szolgáltatás Portugáliában.
A DPD célja, hogy vezető szerepet töltsön be a hőmérséklet-szabályozott csomagszállításban.
Európai terjeszkedés
Portugáliát megelőzően a DPD az európai terjeszkedési folyamat részeként Spanyolországban, Franciaországban, Belgiumban, Luxemburgban, Olaszországban, Litvániában és Franciaországban is sikeresen bevezette a friss termékek hőmérséklet-szabályozott kiszállítását.
A DPD éves elemzése szerint jelenleg az online fogyasztók 71%-a vásárol fogyasztásra kész meleg és hideg élelmiszereket, 46%-a pedig kész ételeket.
Emellett a portugál fogyasztók szokásai is átalakultak: egyre többen fogyasztanak helyi forrásból származó, egészséges, diétás, vegán vagy biotermékeket, ugyanakkor a fenntarthatóságra is ügyelnek.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Boxy új megoldása, a kiszervezett depó szolgáltatás
A Boxy, az egyik vezető fulfillment szolgáltató decemberben új robotizált…
Tovább olvasom >Felkészülés a karácsonyi csúcsidőszakra: a DPD fejlesztései és bővítései
A DPD idén is átfogó fejlesztésekkel készült az ünnepi csúcsra,…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >