Frissáru házhozszállítási szolgáltatást indít a DPD Portugáliában
Új frissélelmiszer- és ital-házhozszállítási szolgáltatást indított a DPD Portugália szárazföldi területein.
A hőmérséklet-szabályozott (0° és 4°C közötti) DPD Fresh szállítási szolgáltatás célja, hogy támogassa a termelőket és a forgalmazókat friss termékeik értékesítésében, valamint a fogyasztókat az ezekhez való hozzájutásban.
A szolgáltatás magában foglalja a hőmérséklet rögzítését a szállítás időpontjában és annak rendelkezésre bocsátását a szállítási igazoláson, ami nagyon hasznos az olyan vállalkozások számára, mint az élelmiszerüzletek vagy a HoReCa szektor – közölte a vállalat.
DPD Fresh
A DPD Portugal a DPD Fresh támogatása érdekében fejlesztette infrastruktúráját, beleértve a szállítát fő útvonalait és logisztikai központokat is, amelyek mindegyike hűtőházakkal van felszerelve.
A szolgáltatás a hét hat napján érhető el, a kiszállítások a begyűjtést követő reggelen történnek, így ez a leggyorsabb országos szolgáltatás Portugáliában.
A DPD célja, hogy vezető szerepet töltsön be a hőmérséklet-szabályozott csomagszállításban.
Európai terjeszkedés
Portugáliát megelőzően a DPD az európai terjeszkedési folyamat részeként Spanyolországban, Franciaországban, Belgiumban, Luxemburgban, Olaszországban, Litvániában és Franciaországban is sikeresen bevezette a friss termékek hőmérséklet-szabályozott kiszállítását.
A DPD éves elemzése szerint jelenleg az online fogyasztók 71%-a vásárol fogyasztásra kész meleg és hideg élelmiszereket, 46%-a pedig kész ételeket.
Emellett a portugál fogyasztók szokásai is átalakultak: egyre többen fogyasztanak helyi forrásból származó, egészséges, diétás, vegán vagy biotermékeket, ugyanakkor a fenntarthatóságra is ügyelnek.
Kapcsolódó cikkeink
A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >