(EN) A fejlődés csak jövőbe mutató tervezéssel érhető el!
Sajnos ennek a bejegyzésnek csak EN nyelvű változata van.
Kapcsolódó cikkeink
600 millió eurót fordít a új üzletnyitásokra és logisztikára a Lidl Írországban
Az elkövetkező öt évben 600 millió eurót tervez a Lidl…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Séf élet, gyöngy élet… – A nap képe
A Proud to be a Chef Fb-oldalán találtuk a képeket…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >