Employer Branding Konferencia
Június 5-én szervezi a Magyar Marketing Szövetség és a MarketingArt az első közös Employer Branding konferenciát a Pasaréti Közösségi Házban. Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített munkáltatói márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? Az esemény médiatámogatója a Trade magazin.
A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding) az a folyamat, amelynek során a szervezet jelenlegi és vágyott személyiségét feltérképezzük, majd ezen értékek tudatosítása, marketingaktivitásokba, kommunikációba ültetése és működtetése, a hiányzó, de szükséges értékek kialakítása, valamint a hiányos értékek fejlesztése történik.
A sikeres Employer Branding mérhető eredményei a tervezhetőségben, a toborzás, a megtartás számaiban, a hatékonyság növekedésében támogatják a vállalat pozícióit, végső soron pedig kimutatható a vállalat össz-eredményében is.
Az Employer Branding komplex gondolkodást, módszereket, aktivitásokat igényel a vállalkozások HR, marketing és kommunikációs tevékenysége során, speciális szakértelemmel, hozzáállással.
A felgyorsult világ egyre újabb és gyorsabb megoldásokat követel a szakemberektől, ugyanakkor jobb eszközök is állnak rendelkezésükre, de használjuk-e ezeket…
A konferencia célja a vállalkozások, szervezetek Employer Branding aktivitásainak szakmai támogatása, tevékenységük elősegítése.
Ami várható: praktikus, gyakorlatias megoldások, a várható közeli jövő bemutatása, az Employer Brandingben rejlő lehetőségek és márkák jó gyakorlatainak megismertetése, de érinteni fogjuk az AI lehetséges alkalmazásait is és egy szintén aktuális kihívást; a Z generáció munkaerőpiaci helyzetét.
További információ és jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >