Employer branding feladatokkal bízta meg a Positive Adamsky-t a NetPincér
Meghívásos tender keretében választotta ki a NetPincér a Positive Adamsky-t a cég munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos feladatainak ellátására. Az ügynökség mostantól a NetPincér PR kommunikációs és social media feladatai mellett a vállalat employer branding stratégiájának kialakításáért és operatív megvalósításáért is felel.
2019 augusztusa óta dolgozik a NetPincér a Positive Adamsky-val. Ennek keretében másfél éve az ügynökség felel a márka social media felületeinek kezeléséért, több, mint egy éve pedig a PR kommunikációs feladatok ellátásáért is, alkalmanként pedig integrált kampányok tervezésében és kivitelezésében is támogatja a berlini központú Delivery Hero magyarországi leányvállalatát.
A ma már több, mint 250 főt foglalkoztató NetPincér háttércsapata dinamikusan növekszik, éppen ezért a jövőben az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt szeretnének fektetni a munkáltatói márkaépítésre. A vállalat célja, hogy Magyarország egyik legjobb munkahelyévé váljon és ahogyan eddig, ezután is vonzza az ország kiemelkedő szakembereit. Az elmúlt időszakban minden téren sokat fejlődött a cég, a gyors növekedés mellett azonban egyre nagyobb kihívás az igazi tehetségek megtalálása. Ezért írta ki meghívásos tenderét a NetPincér, amelyen a Positive Adamsky csapatát választotta a vállalat az employer branding feladatok ellátására.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >A Positive Health & Care-t választotta marketing- és kommunikációs ügynökségének az Alcon
Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól…
Tovább olvasom >Így veszélyezteti az AI a vállalkozások márkaépítését
Egyre több cég dönt úgy, hogy nem egy professzionális csapatot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >A 2024-es év bejglijei: Karl Cukrászda és Még1kiflit Pékség a dobogón
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is meghirdette az Év bejglije…
Tovább olvasom >