Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding Konferencia, ismét a Pasaréti Közösségi Házban. Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített munkáltatói márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresik a választ a jelenlévők. Az esemény médiatámogatója a Trade magazin.

Az esemény résztvevői egyetértettek abban,
hogy a sikeres employer branding záloga az érintett
területek együttműködése
– A tavaszi konferencián elkezdtük körbejárni az Employer branding marketing vonatkozásait, de sok kérdés maradt a levegőben, ezért folytatjuk: keressük a válaszokat és a jó gyakorlatokat – mondja Bódi Krisztina, a Marketing Art tulajdonos-ögyvezetője.
A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding) az a folyamat, amelynek során a szervezet jelenlegi és vágyott személyiségét feltérképezzik, majd ezen értékek tudatosítása, marketingaktivitásokba, kommunikációba ültetése és működtetése, a hiányzó, de szükséges értékek kialakítása, valamint a hiányos értékek fejlesztése történik.
A sikeres Employer Branding mérhető eredményei a tervezhetőségben, a toborzás, a megtartás számaiban, a hatékonyság növekedésében támogatják a vállalat pozícióit, végső soron pedig kimutatható a vállalat össz-eredményében is.
Az Employer Branding komplex gondolkodást, módszereket, aktivitásokat igényel a vállalkozások HR, marketing és kommunikációs tevékenysége során, speciális szakértelemmel, hozzáállással.
A felgyorsult világ egyre újabb és gyorsabb megoldásokat követel a szakemberektől, ugyanakkor jobb eszközök is állnak rendelkezésükre, de használjuk-e ezeket…
A konferencia célja a vállalkozások, szervezetek Employer Branding aktivitásainak szakmai támogatása, tevékenységük elősegítése.
Ami várható: praktikus, gyakorlatias megoldások, a várható közeli jövő bemutatása, az Employer Brandingben rejlő lehetőségek és márkák jó gyakorlatainak megismertetése, de érinteni fogjuk az AI hatásait is és egy szintén aktuális kihívást; a Z generáció munkaerőpiaci helyzetét.
További információ és jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Németh Zsófia az ING Bank új HR vezetője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő már jelen – employer branding a fenntarthatóság jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Manpower: a magyar cégek 25 százaléka létszámbővítést tervez az év utolsó negyedévére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >