Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding Konferencia, ismét a Pasaréti Közösségi Házban. Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített munkáltatói márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresik a választ a jelenlévők. Az esemény médiatámogatója a Trade magazin.
– A tavaszi konferencián elkezdtük körbejárni az Employer branding marketing vonatkozásait, de sok kérdés maradt a levegőben, ezért folytatjuk: keressük a válaszokat és a jó gyakorlatokat – mondja Bódi Krisztina, a Marketing Art tulajdonos-ögyvezetője.
A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding) az a folyamat, amelynek során a szervezet jelenlegi és vágyott személyiségét feltérképezzik, majd ezen értékek tudatosítása, marketingaktivitásokba, kommunikációba ültetése és működtetése, a hiányzó, de szükséges értékek kialakítása, valamint a hiányos értékek fejlesztése történik.
A sikeres Employer Branding mérhető eredményei a tervezhetőségben, a toborzás, a megtartás számaiban, a hatékonyság növekedésében támogatják a vállalat pozícióit, végső soron pedig kimutatható a vállalat össz-eredményében is.
Az Employer Branding komplex gondolkodást, módszereket, aktivitásokat igényel a vállalkozások HR, marketing és kommunikációs tevékenysége során, speciális szakértelemmel, hozzáállással.
A felgyorsult világ egyre újabb és gyorsabb megoldásokat követel a szakemberektől, ugyanakkor jobb eszközök is állnak rendelkezésükre, de használjuk-e ezeket…
A konferencia célja a vállalkozások, szervezetek Employer Branding aktivitásainak szakmai támogatása, tevékenységük elősegítése.
Ami várható: praktikus, gyakorlatias megoldások, a várható közeli jövő bemutatása, az Employer Brandingben rejlő lehetőségek és márkák jó gyakorlatainak megismertetése, de érinteni fogjuk az AI hatásait is és egy szintén aktuális kihívást; a Z generáció munkaerőpiaci helyzetét.
További információ és jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/
Kapcsolódó cikkeink
A dolgozó fiatalok többsége fizetésemelésre számít
Saját fizetésük alakulását tekintve a dolgozó fiatalok többsége, 75 százaléka…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: lesz bérmegállapodás
Lesz bérmegállapodás – mondta a Nemzetgazdasági Minisztérium foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >A karrierváltás kihívásai – számos pozícióra munkára kész jelöltet keresnek
Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 7,2 százalékkal csökkent szeptemberben
2024 szeptemberében az ipari termelés volumene 7,2, munkanaphatástól megtisztítva 5,4…
Tovább olvasom >