Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 13. 11:20

November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding Konferencia, ismét a Pasaréti Közösségi Házban. Még mindig hangzatos a megtartás, mint a toborzás legjobb formája. De létezik lojális munkavállaló? Lehet vágyott egy munkahely? Miért választják a jól felépített munkáltatói márkákat a munkavállalók? Mitől lesz a toborzás és a megtartás hatékony? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresik a választ a jelenlévők. Az esemény médiatámogatója a Trade magazin.

Az esemény résztvevői egyetértettek abban,
hogy a sikeres employer branding záloga az érintett
területek együttműködése

– A tavaszi konferencián elkezdtük körbejárni az Employer branding marketing vonatkozásait, de sok kérdés maradt a levegőben, ezért folytatjuk: keressük a válaszokat és a jó gyakorlatokat – mondja Bódi Krisztina, a Marketing Art tulajdonos-ögyvezetője.

A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding) az a folyamat, amelynek során a szervezet jelenlegi és vágyott személyiségét feltérképezzik, majd ezen értékek tudatosítása, marketingaktivitásokba, kommunikációba ültetése és működtetése, a hiányzó, de szükséges értékek kialakítása, valamint a hiányos értékek fejlesztése történik.

A sikeres Employer Branding mérhető eredményei a tervezhetőségben, a toborzás, a megtartás számaiban, a hatékonyság növekedésében támogatják a vállalat pozícióit, végső soron pedig kimutatható a vállalat össz-eredményében is. 

Az Employer Branding komplex gondolkodást, módszereket, aktivitásokat igényel a vállalkozások HR, marketing és kommunikációs tevékenysége során, speciális szakértelemmel, hozzáállással. 

A felgyorsult világ egyre újabb és gyorsabb megoldásokat követel a szakemberektől, ugyanakkor jobb eszközök is állnak rendelkezésükre, de használjuk-e ezeket…

A konferencia célja a vállalkozások, szervezetek Employer Branding aktivitásainak szakmai támogatása, tevékenységük elősegítése.

Ami várható: praktikus, gyakorlatias megoldások, a várható közeli jövő bemutatása, az Employer Brandingben rejlő lehetőségek és márkák jó gyakorlatainak megismertetése, de érinteni fogjuk az AI hatásait is és egy szintén aktuális kihívást; a Z generáció munkaerőpiaci helyzetét.

További információ és jelentkezés: https://hatekonyhr.hu/

Kapcsolódó cikkeink