„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első közös Employer branding konferenciáját „employer branding az AI és a GenZ-k korában” címmel. Az esemény médiapartnere a Trade magazin volt.

Bódi Krisztina
Bódi Krisztina az esemény főszervezője, a Marketing Art ügyvezetője hangsúlyozta, hogy tapasztalatuk szerint az employer branding nem csak HR szempontból fontos feladat, de marketing eszközökkel is sokat tehetünk a munkáltatói márkánkért, ezért tartották fontosnak a témában egy olyan konferenciasorozat létrehozását, amely marketing oldalról is vizsgálja a kérdést.
Az employer branding lexikális hátterét Csehné Dr. Papp Imolát az ELTE Vezetéstudományi Tanszékének Ph.D. egyetemi docense és Dr. Soós Mihály, a Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézetének intézetigazgatója mutatta be.
Ezt követően az üzleti élet tapasztalatai következtek: Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója egy nagyon különleges szervezet működésébe nyújtott betekintést „Tarts velünk! A Szerencsejáték Zrt. munkáltatói márkája a megváltozott munkaképességűek integrációja tükrében” címmel, majd egy klasszikus magyar brand a Márka marketing és HR igazgatója, Horváth Adrienn osztotta meg gondolatait az egybegyűltekkel.
Egy kerekasztal beszélgetés következett a generációk együttműködéséről a vállalatoknál, ahol Márton Kata vendégei voltak Angoujard Klaudia head of employer branding, az Auchan Magyarországtól, Gubó Judit, a Ghibli Cégcsoport HR kommunikációs munkatársa, a NextGen BusinessHub tagja, Juhász Katalin a Ceres ZRt. HR managere és Kozma Korinna, a Lounge Grouptól, aki szintén a NextGen BusinessHub tagja. Az AI napjaink kihagyhatatlan jelensége, az esemény résztevevői Torday Gábor (KNK) tolmácsolásával lehettek sokkal jártasabbak a témában.
A délután folyamán megismerhettük a TV2 employer branding tevékenységeit Vilma Pavlova, a TV2 Média Csoport Zrt. people development and operations directorának bemutatásában, majd nagy vállalatok jó gyakorlatait osztották meg az egybegyűltekkel a záró kerekasztal résztevevői: Guth Zoltán, a Duna-Dráva Cement Kommunikációs vezetője, Kalmár Ákos, head of country HR Hungary, a Continental Grouptól, Sándor Márk az MNB HR igazgatója ésSlániczné Molnár Ildikó, a METRO Nagykereskedelem marketing és kommunikációs vezetője.
Az esemény résztevevő egyetértettek abban, hogy a sikeres employer branding záloga az érintett területek együttműködése.
Az esemény linkje: https://hatekonyhr.hu/
Szervezők: Magyar Marketing Szövetség, Marketing Art Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A Randstad kihirdette az Employer Brand kutatásának eredményeit és díjazta hazánk legnépszerűbb munkáltatóit
A Randstad Employer Brand Research 2025 szerint csaknem minden harmadik…
Tovább olvasom >Csökkent a munkahelyi stabilitásérzet a fiataloknál
Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >