„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első közös Employer branding konferenciáját „employer branding az AI és a GenZ-k korában” címmel. Az esemény médiapartnere a Trade magazin volt.

Bódi Krisztina
Bódi Krisztina az esemény főszervezője, a Marketing Art ügyvezetője hangsúlyozta, hogy tapasztalatuk szerint az employer branding nem csak HR szempontból fontos feladat, de marketing eszközökkel is sokat tehetünk a munkáltatói márkánkért, ezért tartották fontosnak a témában egy olyan konferenciasorozat létrehozását, amely marketing oldalról is vizsgálja a kérdést.
Az employer branding lexikális hátterét Csehné Dr. Papp Imolát az ELTE Vezetéstudományi Tanszékének Ph.D. egyetemi docense és Dr. Soós Mihály, a Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézetének intézetigazgatója mutatta be.
Ezt követően az üzleti élet tapasztalatai következtek: Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója egy nagyon különleges szervezet működésébe nyújtott betekintést „Tarts velünk! A Szerencsejáték Zrt. munkáltatói márkája a megváltozott munkaképességűek integrációja tükrében” címmel, majd egy klasszikus magyar brand a Márka marketing és HR igazgatója, Horváth Adrienn osztotta meg gondolatait az egybegyűltekkel.
Egy kerekasztal beszélgetés következett a generációk együttműködéséről a vállalatoknál, ahol Márton Kata vendégei voltak Angoujard Klaudia head of employer branding, az Auchan Magyarországtól, Gubó Judit, a Ghibli Cégcsoport HR kommunikációs munkatársa, a NextGen BusinessHub tagja, Juhász Katalin a Ceres ZRt. HR managere és Kozma Korinna, a Lounge Grouptól, aki szintén a NextGen BusinessHub tagja. Az AI napjaink kihagyhatatlan jelensége, az esemény résztevevői Torday Gábor (KNK) tolmácsolásával lehettek sokkal jártasabbak a témában.
A délután folyamán megismerhettük a TV2 employer branding tevékenységeit Vilma Pavlova, a TV2 Média Csoport Zrt. people development and operations directorának bemutatásában, majd nagy vállalatok jó gyakorlatait osztották meg az egybegyűltekkel a záró kerekasztal résztevevői: Guth Zoltán, a Duna-Dráva Cement Kommunikációs vezetője, Kalmár Ákos, head of country HR Hungary, a Continental Grouptól, Sándor Márk az MNB HR igazgatója ésSlániczné Molnár Ildikó, a METRO Nagykereskedelem marketing és kommunikációs vezetője.
Az esemény résztevevő egyetértettek abban, hogy a sikeres employer branding záloga az érintett területek együttműködése.
Az esemény linkje: https://hatekonyhr.hu/
Szervezők: Magyar Marketing Szövetség, Marketing Art Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Új magyar applikáció támogatja a munkavállalók mentális jóllétét
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a…
Tovább olvasom >Akár két hét diákmunkával is meg lehet keresni egy fesztiválbérletet
Indul a visszaszámlálás az iskolákban: június 20-án minden táblára felkerül…
Tovább olvasom >Egy év múlva nem lehet büntetlenül bérkülönbség a női és a férfi munkavállalók között
Jövő júniusban lép hatályba a bérek átláthatóságáról szóló uniós irányelv,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >