„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első közös Employer branding konferenciáját „employer branding az AI és a GenZ-k korában” címmel. Az esemény médiapartnere a Trade magazin volt.

Bódi Krisztina
Bódi Krisztina az esemény főszervezője, a Marketing Art ügyvezetője hangsúlyozta, hogy tapasztalatuk szerint az employer branding nem csak HR szempontból fontos feladat, de marketing eszközökkel is sokat tehetünk a munkáltatói márkánkért, ezért tartották fontosnak a témában egy olyan konferenciasorozat létrehozását, amely marketing oldalról is vizsgálja a kérdést.
Az employer branding lexikális hátterét Csehné Dr. Papp Imolát az ELTE Vezetéstudományi Tanszékének Ph.D. egyetemi docense és Dr. Soós Mihály, a Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézetének intézetigazgatója mutatta be.
Ezt követően az üzleti élet tapasztalatai következtek: Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója egy nagyon különleges szervezet működésébe nyújtott betekintést „Tarts velünk! A Szerencsejáték Zrt. munkáltatói márkája a megváltozott munkaképességűek integrációja tükrében” címmel, majd egy klasszikus magyar brand a Márka marketing és HR igazgatója, Horváth Adrienn osztotta meg gondolatait az egybegyűltekkel.
Egy kerekasztal beszélgetés következett a generációk együttműködéséről a vállalatoknál, ahol Márton Kata vendégei voltak Angoujard Klaudia head of employer branding, az Auchan Magyarországtól, Gubó Judit, a Ghibli Cégcsoport HR kommunikációs munkatársa, a NextGen BusinessHub tagja, Juhász Katalin a Ceres ZRt. HR managere és Kozma Korinna, a Lounge Grouptól, aki szintén a NextGen BusinessHub tagja. Az AI napjaink kihagyhatatlan jelensége, az esemény résztevevői Torday Gábor (KNK) tolmácsolásával lehettek sokkal jártasabbak a témában.
A délután folyamán megismerhettük a TV2 employer branding tevékenységeit Vilma Pavlova, a TV2 Média Csoport Zrt. people development and operations directorának bemutatásában, majd nagy vállalatok jó gyakorlatait osztották meg az egybegyűltekkel a záró kerekasztal résztevevői: Guth Zoltán, a Duna-Dráva Cement Kommunikációs vezetője, Kalmár Ákos, head of country HR Hungary, a Continental Grouptól, Sándor Márk az MNB HR igazgatója ésSlániczné Molnár Ildikó, a METRO Nagykereskedelem marketing és kommunikációs vezetője.
Az esemény résztevevő egyetértettek abban, hogy a sikeres employer branding záloga az érintett területek együttműködése.
Az esemény linkje: https://hatekonyhr.hu/
Szervezők: Magyar Marketing Szövetség, Marketing Art Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Aktívabbak a munkavállalók, mint tavaly ilyenkor
A munkavállalói aktivitás továbbra is magas a magyarországi munkaerőpiacon: miközben…
Tovább olvasom >A két legégetőbb kihívás egy ügyvezető számára: a munkaerő és a költségek
Az International Executive Search Federation (IESF) vezetőkiválasztással foglalkozó nemzetközi szervezete…
Tovább olvasom >A betöltendő állások több mint fele igényel nyelvtudást
A 2024 januárja óta feladott álláshirdetések 53 százalékában várnak el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >