Emelte a béreket az Aldi
Az Aldi International IT Services Kft. (AIIS), a német diszkontlánc informatikai szolgáltatásokat nyújtó magyarországi leányvállalata az idén 10 százalékkal emelte a munkatársak bérét, ezzel a dolgozók fizetése egy év alatt 26-44 százalékkal nőtt – tájékoztatta a társaság közleményben hétfőn az MTI-t.
Felidézték: az AIIS budapesti és pécsi központjának csaknem 600 munkatársa látja el 4000-nél is több európai ALDI-üzlet, valamint 55 logisztikai központ és irodaház IT-rendszerének gondozását.
A társaság létszáma tavaly 300-zal bővült, és idén a növekvő feladatokkal párhuzamosan további 150 munkahely létrehozását tervezik – írták.
Ismertették, a munkavállalók a második használt idegen nyelv után további havi bruttó 50 ezer forintos juttatásban részesülnek. Az idegen nyelvet beszélő gyakornokok kezdő fizetése ezzel meghaladja a bruttó 400 000 forintot, míg a jelentős tapasztalattal rendelkező szenior IT technikai szakemberek fizetése általában hétszámjegyű.
Hozzátették: az AIIS saját akadémiát hozott létre, az ALDI Talent Campust, amely a pályakezdők és pályaváltók számára biztosítja a szükséges nyelvi és informatikai tudást.
Az Aldi német diszkontlánc 2008-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, ahol jelenleg 163 áruházat üzemeltet és több mint 6000 embert foglalkoztat.
Az AIIS 3,399 milliárd forintos nettó árbevételt ért el 2021-ben, az előző évi 2,107 milliárd forint után. Az adózott eredmény ugyanebben az időszakban 75,480 millió forintról 198,906 millió forintra emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >